مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

محمدی تا پایان فصل سرمربی خواهد بود

مدیر عامل باشگاه مس کرمان گفت: پس از برگزاری نشست اعضای هیات مدیره باشگاه تصمیم بر این شد که "مهدی محمدی" مربی تیم فوتبال مس کرمان به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت خود را ادامه دهد.
کد خبر: ۲۹۷۲۲۰
 "عبدالرضا برهانی نژاد" شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از کسب نتایج ضعیف تیم مس کرمان در دیدارهای اخیر این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال، هیات مدیره بر اخراج "پرویز مظلومی" به توافق رسید و محمدی به عنوان سرمربی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه محمدی شرایط خود را عصر امروز/دوشنبه/ به ما اعلام کرده بود، خاطر نشان کرد: با درخواست محمدی مبنی بر اینکه سرمربی موقت تیم نباشد موافقت شد و او تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده گرفت.

برهانی نژاد افزود: در دنیای حرفه ای فوتبال پس از کسب نتایج ضعیف یک تیم، اتفاقات مختلفی رخ می دهد که در راس آن ها تغییر سرمربی تیم است.

"مهدی محمدی" شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری حق من این است که مانند سایر مربیان گذشته تیم حداقل 8 دیدار به من فرصت دهند تا بتوانم تیم مس کرمان را از وضعیت کنونی خارج کنم.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه به عنوان سرمربی موقت در راس تیم مس کرمان قرار نگرفته ام و این اصلی ترین خواسته در قبول این مسوولیت بود که هیات مدیره باشگاه مس کرمان با این تصمیم موافقت کرد.

محمدی اظهار داشت: مظلومی مربی بزرگی است و از تجربیات این مربی شایسته فوتبال کشورمان موارد بسیاری را آموختم و از اینکه جانشین او شدم شخصا ابراز تاسف می کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: تیم مس کرمان در ابتدای فصل و بین دو نیم فصل در جذب بازیکن موفق عمل نکرد و تیم ما در پست هایی نیاز به تقویت و ترمیم دارد.

وی افزود: امیدواریم برای رقابت های آسیایی بتوانیم چند بازیکن خوب فوتبال کشورمان را به صورت قرضی در ترکیب تیم جای دهیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی را در آسیا کسب کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها