پست جدید قهرمان

رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری می‌شود

گروه ورزش: اواخر دوره مدیریتی محسن مهرعلیزاده بود که حسین رضازاده در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تا چند سال دیگر، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خواهد شد. شاید در آن زمان، کسی چندان این صحبت رضازاده را جدی تلقی نکرد، اما حالا که 4 سال از آن زمان گذشته، افتخارآفرین وزنه‌برداری خود را بیش از پیش به صندلی ریاست این رشته نزدیک‌تر می‌بیند. البته شاید اگر محمد علی‌آبادی سال گذشته چراغ سبز نشان می‌داد، حسین رضازاده در راس فدراسیون وزنه‌برداری جایگزین بهرام افشارزاده می‌شد؛ مدیری که به واسطه تصدی دبیر کلی کمیته ملی المپیک به ضرورت باید مدیریت فدراسیون وزنه‌برداری را به فرد جدیدی واگذار می‌کرد. در آن مقطع، افشارزاده گزینه پیشنهادی‌اش رضازاده بود، اما وقتی خوب موضوع مورد ارزیابی قرار گرفت، مسوولان سازمان به این نتیجه رسیدند که فعلا برای ریاست رضازاده زود است، بویژه آن که استفاده از علی دایی در راس تیم ملی فوتبال، چشم‌انداز مثبتی را پیش‌روی مسوولان امر قرار نمی‌داد. برای همین نیز قرار بر این شد که رضازاده در مسوولیت مدیریت تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان به کارش در وزنه‌برداری ادامه دهد.
کد خبر: ۲۹۶۹۲۷

اما امروز که مدیریت سازمان عوض شده، شرایط فرق کرده است، جدا از همکاری حمید سجادی و حسین رضازاده در هیات مدیره سایپا، علی سعیدلو نیز بدش نمی‌آید که حوزه مسوولیتی قهرمان اردبیلی وزنه‌برداری را گسترش دهد. منابع نزدیک به سازمان در این خصوص معتقدند که حکم سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری طی روزهای اخیر به نام رضازاده انشا خواهد شد تا وی که هم‌اینک در رقابت‌های جهانی گویانگ کره جنوبی حضور دارد، در بازگشت از کره شرایط را متفاوت‌تر از پیش برای خود ببیند.

خود حسین رضازاده نیز قبل از ترک تهران و عزیمت به رقابت‌های جهانی در گفتگو با «جام‌جم» تصریح داشت که موضوع سرپرستی‌اش در فدراسیون تمام شده است و از ما خواست فعلا این مساله را رسانه‌ای نکنیم، اما با توجه به این ‌که موضوع حضور رضازاده در راس فدراسیون وزنه‌برداری تقریبا تمام شده است، مناسب دیدیم این موضوع را به سمع و نظر شما برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها