حق با شماست

با رانندگان سیگاری اتوبوس‌ها برخورد کنید

بیژن حسین‌پور از تبریز: چندی پیش بازار تبریز دچار حریق شد و خودروی آتش‌نشانی بلافاصله خود را به محل حادثه رساند، ولی چون خودرو فاقد آب بود. پس از مدت زیادی خودروی دوم آتش‌نشانی به محل رسید. کاش آتش‌نشانی قبل از اعزام خودرو به محل حادثه، از مجهز بودن خودروهایش اطمینان حاصل کند.
کد خبر: ۲۹۶۸۳۲

یک شهروند: حقوق کارکنان امداد گاز در سراسر ایران بسیار پایین‌تر از سایر امدادها است، علت چیست؟

محمدی از تهران: بالاخره آزمون فراگیر پیام نور امسال برگزار خواهد شد یا خیر؟

یک شهروند از تهران: برخی رانندگان اتوبوس شرکت واحد بدون توجه به محیط بسته اتوبوس، در طول مسیر سیگار می‌کشند و توجهی به حضور مسافر در اتوبوس ندارند.

حسن باغچه از شاهرود: در اداره بیمه ... با 20 سال سابقه از کار افتاده شدم ولی این اداره به جای حکم از کارافتادگی، مرا با حقوق 250 هزار تومان بازنشسته اعلام کرده است. از مسوولان این اداره درخواست دارم مرا به اشتغال بازگردانند.

حسن اسدی دزکی: کارمند رسمی کمیته امداد امام خمینی در شهرکرد هستم که با سابقه 19 ساله به بازخرید مجبور شده‌ام و هنوز تسویه حساب نکرده‌ام و از اسفند 83 بلاتکلیف مانده‌ام. به هر مرجعی هم که مراجعه کرده‌ام، پاسخی دریافت نکرده‌ام.

یک شهروند از تهران: هیچ نظارتی بر کیفیت میوه‌جات بازار میوه و تره‌بار شهر زیبا واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی نیست. از شهرداری درخواست رسیدگی دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها