روزنامه «خبر» با تصمیم صاحب امتیاز و مدیر مسئول این روزنامه تا فرصتی دیگر منتشر نخواهد شد.
کد خبر: ۲۹۵۶۶۶

به گزارش خبرنگار مهر، این خبر در حالی منتشر می‌شود که علیرضا معزی مدیر مسئول این روزنامه در سایت خبر آنلاین ضمن اعلام رسمی تعطیلی روزنامه نوشته است: این شماره را وداعی موقتی بدانید تا زمانی نزدیک که دوباره میهمان شما خواهیم بود. ترجیح می‌دهیم بر "خبرآنلاین" متمرکز شویم که امکانی دلچسب و دلخواه است و فعلا «خبر» را که جبری کاغذی است و جدای از همه گرفتاری و مشقت‌های خاص روزنامه‌ای امروز برخی تنگناها و سوء برداشتها عرصه را بر آن تنگ کرده بر زمین بگذاریم.

وی همچنین تاکید کرده است: تلاش گردانندگان و تحریریه خبر آنلاین و خبر از ابتدا بر آن بود که با تعریف و عملیاتی کردن مفاهیمی کلی چون اخلاق رسانه‌ای و کار حرفه‌ای در قالب مرامنامه‌ای روشن، مدون و اعلام شده طرحی نو دراندازند و در حال حاضر تنها رسانه کشور که اولا آیین‌نامه اخلاقی - حرفه‌ای دارد و ثانیا در معرض عموم است. امید ما بر آن بود که در همپایی این دو رسانه به اقتضاء هر کدام کاری متفاوت و به دور از آوانگاردبازی، ارائه دهیم. اما امروز  ناگریزیم بار یکی از دو را هر چند موقتا بر زمین بگذاریم و بر دیگری متمرکز شویم.

آنچه از نوشته‌های معزی برداشت می شود که روزنامه خبر در گردونه رقابت با سایت خبر آنلاین برای مسئولان این رسانه اولویت داشته است و به همین دلیل روزنامه خبر با سابقه سالها انتشار و با زیرمجموعه هایی چون خبر جنوب و خبر ورزشی دیگر منتشر نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها