امیدوار رضایی و حسین سبحانی‌نیا، نمایندگان مسجد سلیمان و نیشابور در مجلس به عنوان 2 عضو جدید هیات رئیسه مجلس هشتم انتخاب شدند.انتخاب این دو نفر پس از آن صورت گرفت که حمیدرضا حاجی بابایی و محمدرضا میرتاج‌‌الدینی به دلیل پیوستن به دولت از هیات رئیسه مجلس خداحافظی کردند.
کد خبر: ۲۹۵۰۷۵

بدقولی برای پرستیژ روسیه خوب نیست

کاظم جلالی،‌ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدقولی روسیه در ارتباط با تحویل سامانه 300S و همچنین تکمیل نیروگاه بوشهر گفت: این اقدامات و بدقولی‌ها برای پرستیژ بین‌المللی روس‌ها خوب نیست و یک نوع بی‌اعتمادی در ذهن ایرانیان ایجاد می‌کند.

21 محرم روز غزه نام گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیروز کلیات طرحی را تصویب کردند که براساس ماده یک آن مقرر شد 21 محرم به عنوان «روز غزه، نماد مقاومت فلسطین» اعلام و همه‌ساله در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

درخواست مجلس برای بررسی مرگ پزشک کهریزک

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پزشکی قانونی خواست علت مرگ پزشک کهریزک را بررسی و اعلام کند.مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حاشیه جلسه علنی دیروز به خبرنگاران گفت، کمیسیون متبوعش در این جلسه موضوع مرگ پزشک کهریزک را مورد بررسی قرار داد.

اعتراض مجلس به دولت یمن

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت گذاشتن لایحه موافقت‌نامه اقتصادی ایران با یمن، بار دیگر به کشتار اخیر مسلمانان در این کشور اعتراض کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها