شوت - گل

منصوریان بجای مرفاوی؛ باشگاه استقلال تکذیب کرد

جام‌جم: در پی بروز برخی شایعات، باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای، ضمن حمایت از صمد مرفاوی، هر گونه مذاکره با علیرضا منصوریان را تکذیب کرد. در این بیانیه‌ آمده است: باشگاه استقلال علیرضا منصوریان را همچون دیگر پیشکسوتان این مجموعه به عنوان یک سرمایه ارزشمند و مورد احترام می‌داند که با حضور در دوره‌های پیشرفته مربیگری بین‌المللی و فعالیت در سطوح مختلف با گذر زمان می‌توانند در آینده منشا خدمات در عرصه مربیگری باشند. اما طرح موضوع جایگزینی وی در استقلال کذب محض است و از سوی افراد مشخصی با منافع خاص مطرح می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۰۵۹

بازگشت فرهاد کاظمی به ابومسلم

گل: فرهاد کاظمی که بحث حضور او در ابومسلم طی سال‌های اخیر بارها مطرح شده بود، بالاخره پس از 8 سال دوباره سکان هدایت اولین تیم خود در لیگ برتر را بر عهده گرفت. این مربی از روز پنجشنبه، رسما کارش را در تیم ابومسلم آغاز کرد تا بتواند این تیم بحران زده را از سقوط نجات دهد. کاظمی در اولین دوره لیگ برتر با این تیم مشهدی خاطرات خوبی را داشت و ابومسلم را به مقام پنجم لیگ برتر رسانده بود.

درخواست مظلومی از کرمانی‌‌ها

مهر: سرمربی صنعت مس کرمان با اشاره به حضور مس در لیگ قهرمانان آسیا و مدت کم باقیمانده برای بهسازی ورزشگاه امام علی (ع) کرمان از مسوولان خواست زمینه برگزاری مسابقات مس را در این استان مهیا کنند. مسوولان AFC برای حل مشکل ورزشگاه امام علی (ع) و بهسازی این ورزشگاه طبق استانداردهای بین‌المللی تا هفته اول آذرماه فرصت داده‌اند و به نظر نمی‌رسد این فرصت قابل تمدید باشد.

داوران هفته پانزدهم معرفی شدند

جام‌جم: کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته پانزدهم نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بدین ترتیب معرفی کرد:

شنبه 9 آبان: سپاهان ابومسلم، داور: البرز حاجی پور/ استیل‌آذین پرسپولیس، داور: مسعود مرادی.

یکشنبه 10 آبان: سایپا استقلال اهواز، داور: رحیم مهرپیشه/ ملوان پاس، داور: حسین نیکوزاده/ پیکان راه آهن، داور: جمشید دانش مهر/ تراکتورسازی مس، داور: محسن قهرمانی/ فولاد صبا، داور: ایرج ساعدی.

دوشنبه 11 آبان: مقاومت سپاسی ذوب‌آهن، داور: غلامرضا جباری/ استقلال شاهین، داور: شاهین حاج بابایی.

بن‌همام به تهران می‌آید

جام‌جم: برای سومین بار در یک سال و نیم اخیر، محمد بن همام، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران سفر می‌کند تا در کنگره بین‌المللی علم و فوتبال شرکت کند.

حسن الصباح، معاون دبیرکلAFC و ریاست کمیته آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا و دکتر سینک رئیس کمیته پزشکیAFC از دیگر مهمان این همایش هستند که طی روزهای 10 تا 12 آبان برگزار می‌شود.

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

جام‌جم: بازیکنان پرسپولیس شب گذشته پاداش 400 هزار تومانی پیروزی بر تراکتورسازی را دریافت ‌کردند. باشگاه پرسپولیس همچنین کمک 285 میلیون تومانی سازمان تربیت بدنی را بین 18 نفر از بازیکنانی که کمتر از سایرین مطالبات خود را دریافت کرده بودند، تقسیم کرد تا برای بازی امروز به لحاظ روحی چیزی کم نداشته باشند.

واعظی آشتیانی و فوتبال پاک

جام‌جم: دیگر باید به لحن کنایه‌آمیز امیررضا واعظی آشتیانی عادت کرد. مدیرعامل آبی‌ها در واکنش به شایعه‌ تغییر کادرفنی استقلال، ضمن تکذیب آن گفت: نه من و نه مرفاوی بلد نیستیم که چگونه پول خرج کنیم و به بازیکنان حریف زنگ بزنیم و آنها را تطمیع کنیم.

ما به دنبال فوتبال پاک هستیم و داریم این فوتبال پاک را در استقلال تجربه می‌کنیم و چون برای بعضی‌ها به خصوص برخی قلم به مزدها سخت است که در این فضا کار کنند چنین کارهایی را انجام می‌دهند. اینها افرادی هستند که همیشه به دنبال ریاکاری هستند اما، باید بگویم در فوتبال پاک پول حرام و رفتارهای لمپنیسم جایی ندارد.

لیست تیم ملی دوشنبه اعلام می‌شود

فارس: سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از اعلام اسامی بازیکنان در روز دوشنبه خبر داد. اصغر حاجیلو گفت: «افشین قطبی با ارزیابی لیگ برتر و بررسی بیشتر شرایط فنی بازیکنان حاضر در لیگ برتر قصد دارد در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر اسامی نفرات ملی‌پوش را اعلام کند.» تیم ملی روز 19 آبان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف ایسلند می‌رود.

مرادی، داور فینال AFC کاپ

جام‌جم: بازی فینالAFC کاپ را یک تیم داوری از ایران قضاوت خواهد کرد. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسعود مرادی با کمک حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان، بازی روز 12 آبان‌ میان تیم‌های الکرامه سوریه و کویت را در شهر کویت سوت می‌زند. اکبر بخشی‌زاده از ایران داور چهارم است و سالم سعید راشد از امارت ناظر داوری این دیدار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها