معاون سیاسی - اجتماعی استانداری تهران گفت: جوانها ثابت کرده اند که طرفدار حق هستند و عده ای می خواهند جوانها را در مقابل نظام قرار دهند.
کد خبر: ۲۸۸۵۴۴

به گزارش خبرنگار جام جم در پاکدشت،صفر علی براتلو در مراسم ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور پاکدشت که صبح امروز پنجشنبه برگزار شد افزود: جوانان باید بدانند که دستاوردهای بزرگی در کشورمان بدست آمده که با تحصیل و علم آموزی های آنها، روز به روز بیشتر خواهد شد.عده ای که سران اصلی فتنه های اخیر بودند، نه خودشان در معرکه بودند و نه فرزندانشان، ولی تعدادی جوان معصوم و بی اطلاع را به خیابانها ریختند.

وی افزود:امروز که مردم با مشارکت حماسی خود به نظام رای مثبت داد و همه 40 میلیون رای دهنده هم در دایره نظام بوده‌اند، باید از فرصت استثنائی به وجود آمده استفاده کنند.

سرپرست معاونت امنیتی – انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: مردم ایران، وفادار به نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام (ره) و شهدا هستند. جوانان ما باید در همه عرصه های بین المللی حضوری قوی، جانانه و فعال داشته باشند تا از توفیق خدمتگزاری به مردم بی بهره نمانند.

مراسم ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور شهرستان پاکدشت با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان،حسینعلی قاسم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران و جمعی از مسئولین فرهنگی و آموزشی منطقه در محل دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها