رئیس جمهور در پیامی با اظهار تاسف و تاثر از جنایت کوردلان وابسته به بیگانه در به شهادت رساندن مردم و جمعی از پاسداران فداکار دین و ملت و در راس آنان سردار شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: اطمینان می دهم که جنایتکاران پاسخ این اعمال ضد مردمی خود را به زودی دریافت خواهند کرد. از مسئولین ذیربط می خواهم با سرعت و قاطعیت ، عوامل این جنایت تروریستی را شناسایی و به دست عدالت بسپارند.
کد خبر: ۲۸۷۶۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن پیام تسلیت به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهد و الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا

جنایت کوردلان وابسته به بیگانه در به شهادت رساندن مردم و جمعی از پاسداران فداکار دین و ملت و در راس آنان سردار شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه موجب تاثر و تاسف شدید اینجانب و در عین حال افتخاری ماندگار برای انقلاب اسلامی است .

تاثر از آن رو که عده ای فریب خورده و بی هویت ، در عین عجز و ذلت ، خدمت خالصانه به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان را بر نمی تابند . صداقت و پاکدامنی و مردمی بودن فرماندهان عالی ،که با کمال عشق و تواضع به ملت ، در میان متن مردم بی آلایش حضور می یابند و به درد آنان رسیدگی می کنند و در تامین امنیت و رفاه سر از پای نمی شناسند ، را بزدلانه و با فریب و انفجار پاسخ می دهند . این عملیات جز کینه و دشمنی با مردم مومن بلوچستان ، هیچ پیام دیگری ندارد.

موجب افتخار است که فرزندان این ملت که عمر خود را در راه خدمت به آنان و دفاع از سرزمین لاله گون خود سپری کرده اند ، اینگونه با کمال اخلاص و سادگی و مسوولیت پذیری در میان مردم حضور می یابند و جان خود را در راه خدمت بی منت فدا می کنند .

انصافا مرگ در بستر برای چنین عزیزانی سزاوار نبود . خداوند متعال جهاد دیرینه و اخلاص پایدار آنان را با شهادت و قرب خود پاداش داد.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، خانواده ، عموم مردم استان و همکاران محترم این شهید گرانقدر ، به ملت عزیز و خصوصا مردم شریف استان سیستان و بلوچستان اطمینان می دهم که جنایتکاران پاسخ این اعمال ضد مردمی خود را به زودی دریافت خواهند کرد . از مسوولین ذیربط می خواهم با سرعت و قاطعیت ، عوامل این جنایت تروریستی را شناسایی و به دست عدالت بسپارند.

امنیت پایدار در سایه ایمان ، اخوت ، اعتماد متقابل حکومت و مردم تحقق می یابد و وجود این اعتماد بین مردم و دولت و نظام ، موجب چنین کنیه توزیهایی است .

از خداوند متعال رحمت واسعه خود را برای این شهیدان و ملت بزرگ ایران مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها