فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کمتر از دو ماه آینده شاهد توانمندی‌های جدید و بی‌نظیر در عرصه دریایی خواهیم بود.
کد خبر: ۲۸۶۵۳۵

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عطا‌الله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه در حاشیه نهمین همایش سراسری روحانیون شاغل در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران تهدید نرم را زنجیره کامل شده‌ای از شبیخون فرهنگی دانست که با توجه به سرعت امواج و از طریق تصویر سرعت هجمه خود را افزایش داده است.

صالحی با بیان اینکه دشمن به این سلاح مسلح شده است خاطرنشان کرد: ما نیز سلاح ایمان و تقوا را در اختیار داریم که باید آنرا با بصیرت و آگاهی توأم کنیم تا توانایی ایستادن در مقابل تهدید نرم را که امروز یک آزمون بزرگ برای ما محسوب می‌شود داشته باشیم.

فرمانده کل ارتش ایجاد تحول و ارتقاء سطح توانایی‌ها در نیروهای مسلح خصوصا ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک امر مهم و مورد توجه عنوان کرد و با اشاره به تشکیل یک اسکادران جنگنده ساخت داخل از نوع صاعقه آنرا یک نمونه مناسب از ایجاد تحول و ارتقاء سطح توانایی‌ها در ارتش عنوان کرد.

سرلشکر صالحی افزود: در کمتر از دو ماه آینده شاهد بروز توانمندی‌های مهم و جدید در عرصه نیروی دریایی خواهیم بود که این توانمندی‌ها در سطح منطقه بی‌نظیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها