از سوی فرمانده کل‌قوا انجام شد

انتصاب 4 فرمانده جدید سپاه پاسداران

گروه سیاسی:‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا با صدور احکام جداگانه‌ای، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمدحسین ‌زاده حجازی را به سمت معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده را به سمت فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. متن احکام صادره به این شرح است:
کد خبر: ۲۸۵۳۵۰

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی را به سمت «رئیس سازمان بسیج مستضعفین» منصوب می‌کنم. همت و تلاش را بر ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور قوی‌تر و سازمان‌یافته‌تر مردم بویژه جوانان عزیز در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی قرار دهید و انتظارات گفته شده را با حرکت علمی و نو از جمله در بسیج اقشار، برآورده سازید. از تلاش‌های مخلصانه حجت‌الاسلام حسین طائب در تصدی این مسوولیت قدردانی و تشکر می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

سیدعلی خامنه‌ای - 12/مهر/1388

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمدحسین‌زاده حجازی

بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و نظر به تجارب مفید و ارزنده در مسوولیت‌های ستادی و عملیاتی، شما را به سمت «معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح» منصوب می‌کنم. از زحمات مخلصانه و ارزشمند سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در طول تصدی این مسوولیت قدردانی و تشکر می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه‌ای - 12/مهر/1388

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی

به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به حسن سوابق خدمتی، جنابعالی را به سمت «جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود، در ایفای این مسوولیت مهم، همه همت و تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح آمادگی‌ها در اجرای ماموریت‌های محوله به سپاه با نظر فرمانده کل سپاه به عمل آورید. از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ سیدمحمدحسین زاده حجازی در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه‌ای- 12/مهر/1388

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظر به تجارب و سوابق خدمتی، شما را به سمت «فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود آمادگی‌ها و توان رزم نیرو را با رعایت دقیق الزامات و آئین نامه‌های کاری به سطح مطلوب برسانید. از زحمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ حسین سلامی در این مسوولیت قدردانی و تشکر می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه‌ای- 12/مهر/1388

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها