بازپرس دادسرای جرایم پزشکی خبرداد:

بازداشت‌‌فردی به‌همراه داروهای کمیاب

ابوالحسن رضایی بازپرس شعبه ششم دادسرای جرایم پزشکی ، از بازداشت فردی به همراه مقادیر زیادی داروهای کمیاب و نایاب خبر داد و گفت: متهم با صدور قرار وثیقه 500 میلیون ریالی تحویل پلیس آگاهی شد.
کد خبر: ۲۸۵۲۰۹

بازپرس شعبه ششم دادسرای جرایم پزشکی در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: شاپور 45 ساله انواع داروهای کمیاب ، نایاب ، انرژی‌زا ، مکمل ، تقویت‌کننده،  تحریک‌کننده ، متادون ، ترامادول ، داروهای ترک اعتیاد و غیرمجاز را به منظور توزیع در بازار تهران نگهداری کرده بود که بازداشت شد.

به گفته‌ وی ، داروهای کشف شده از این متهم به منظور مشخص شدن این‌که قابلیت مصرف دارد یا خیر، به دانشکده علوم پزشکی مربوطه منتقل شده است.

رضایی اتهام این متهم را خرید و فروش غیرقانونی دارو عنوان کرد و افزود: دستور بازداشت سایر همدستان احتمالی این متهم به پلیس آگاهی داده شده است و تحقیقات در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جرایم پزشکی ادامه دارد.

بازپرس شعبه ششم دادسرای جرایم پزشکی گفت: این متهم پیش از این نیز دو بار به اتهام خرید و فروش غیرمجاز داروها دستگیر شده است و در حال حاضر با صدور قرار 500 میلیون ریالی ، تحت نظر پلیس آگاهی تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها