گروه حوادث: مجرم سابقه‌داری که با جعل اسناد پزشکی بیمارستانی قصد داشت از شرکت بیمه کلاهبرداری کند، از سوی پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ عبدی‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط گفت: در پی وصول گزارش و اعلام شکایت از سوی یکی از شرکت‌های بیمه درمانی در سطح استان فعالیت و هزینه‌های درمانی از طریق این شرکت با ارائه اسناد پزشکی پرداخت می‌شود، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خاص رایانه‌ای اقدام به مطالعه دقیق شکایت کردند.
کد خبر: ۲۸۳۴۴۶

این شرکت بیمه در شکایت خود عنوان کرده بود که فردی به هویت سعید با جعل اسناد هزینه‌های درمانی که حاکی از بستری شدن بیمه‌شدگان شرکت مذکور در بیمارستان بود، قصد دریافت 350 میلیون ریال از این شرکت را دارد.

با محرز شدن جعلی بودن اسنادپزشکی و سابقه‌دار بودن جاعل از سوی کارشناسان تشخیص هویت و ادامه تحقیقات مشخص شد پرونده پزشکی مذکور غیرواقعی بوده و متهم به صورت ساختگی و با جعل اسناد و با توسل به عملیات متقلبانه قصد دریافت پول را دارد. کارآگاهان با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار جاعل اسناد را با استفاده از ترفندهای پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند. نظر به کامل و شفاف بودن ادله موجود علیه فرد جاعل، او به جعل اسناد پزشکی و ارائه آنها برای دریافت پول از شرکت بیمه اعتراف کرد که در نهایت متهم همراه مدارک نزد مرجع قضایی اعزام و از آنجا با صدور قرار روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها