فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه هفت شهرداری تهران خبر داد.این طرح پیش از این در منطقه 6 اجرا شد.
کد خبر: ۲۸۳۳۹۶

سردار عزیزالله رجب زاده در حاشیه بازدید از خبرگزاری مهر گفت: پس از اجرای کامل طرح انضباط اجتماعی در منطقه 6 شهرداری تهران، پلیس پایتخت با همکاری شهرداری طرح انضباط اجتماعی را در منطقه هفت تهران اجرا خواهد کرد.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت در رابطه با عملکرد پلیس در اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 6 تهران اظهار داشت: این منطقه یکی از پرترددترین مناطق شهر تهران محسوب می شود و طی 28 روز گذشته هم زمان با آغاز اجرای طرح انضباط اجتماعی در این منطقه 26 درصد کل جرائم منطقه کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: کشفیات پلیس طی این مدت در منطقه 6 تهران 14 درصد افزایش داشته است. ضمن آنکه در همین مدت دستگیریها 6 درصد در منطقه افزایش داشته و همین امر موجب کاهش 22 درصدی کیف قاپی، کاهش 14 درصدی سرقت موتورسیکلت، کاهش 27 درصدی سرقت لوازم خودرو، کاهش 89 درصدی سرقت از اماکن، کاهش 100 درصدی سرقت از منازل و کاهش 50 درصدی سرقت از مغازه ها در منطقه شده است.

سردار رجب زاده با اشاره به اینکه این طرح تاکنون در مناطق سه و 12 تهران نیز اجرا شده است گفت: تنها در قسمتی از منطقه 12 تهران این طرح اجرا نشده که طی هفته آینده با همکاری شهرداری تهران اجرای این طرح در منطقه 12 تکمیل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها