نماینده قروه در تذکر آیین نامه ای خواستار روشن شدن وضعیت تعطیلات تابستانی مجلس شد.
کد خبر: ۲۷۸۵۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، عماد حسینی نماینده قروه در مجلس در جلسه امروز سه شنبه مجلس در تذکری آیین نامه ای با اشاره به تعطیلات تابستانی یک ماهه مجلس گفت: نمایندگان  مجلس در یک مرحله 15 روز از این تعطیلات را استفاده کردند و 15 روز دیگر این تعطیلات از هفته آینده آغاز می شود.

وی افزود: با توجه به معرفی دو وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و نیرو به رغم آنکه مجلس هفته آینده تعطیل است اما ما باید برای بررسی صلاحیت وزرا سه شنبه هفته آینده در مجلس حضور یابیم.

نماینده قروه گفت:‌ ممکن است رئیس جمهور هفته آینده نیز وزیر پیشنهادی رفاه و تامین اجتماعی را به مجلس معرفی کند و باز مجبور خواهیم شد تا سه شنبه هفته بعد که مجلس تعطیل است مجددا در مجلس حضور یابیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه این موضوع از نظر آیین نامه ای اشکال ندارد، گفت:‌ ما از امروز تا سه شنبه هفته آینده فرصت داریم تا در حوزه های انتخابیه حضور یابیم اما طبق آیین نامه مجلس در اولین فرصت بعد از معرفی وزرا مجلس باید صلاحیت وزرا را بررسی کند.

لاریجانی گفت: از نظر کار مجلس قرار بود دو هفته پایانی ماه مبارک رمضان جزء تعطیلات تابستانی مجلس باشد و یک هفته سرکشی نمایندگان نیز  در نظر گرفته شود با وجود این نمایندگان می توانند در شب های قدر در حوزه های انتخابیه حضور داشته باشند و  سه شنبه هفته آینده برای رای اعتماد در مجلس حضور یافته و بعد از آن به بعد تعطیلات خود بپردازند.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها