رسانه‌های دولتی آلمان خبر دادند: یک زن جوان حدودا 27 ساله با پرتاب کردن خود و دو فرزند خردسالش از بالکن منزلش اقدام به خودکشی کرد که متاسفانه در این حادثه زن و پسر دو ماهه‌اش جان باخته و پسر دیگرش به شدت مجروح شد.
کد خبر: ۲۷۷۹۲۴

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس مرکزی «آلمان» در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ریانووستی، بیان کرد: این زن 27 ساله که به گفته همسر سابقش به شدت از بیماری روانی رنج می‌برده، با پرتاب کردن خود و دو پسرش از بالکن منزلش واقع در یکی از شهرهای آلمان اقدام به خودکشی کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه دلخراش این زن جوان و پسر دو ماهه‌اش به دلیل شدت جراحات وارده به سرشان جان باخته و پسر دیگرش که چهار سال دارد، به شدت مجروح شد. به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش کارشناسان و بازرسان پلیس فدرال آلمان، این زن هیچ یادداشتی مبنی بر اقدام خود بر جای نگذاشته است، با این حال تحقیقات در مورد چگونگی و انگیزه این زن در رابطه با این واقعه دلخراش همچنان ادامه دارد.

خاکسپاری پیکر مادربزرگ 3 سال پس از مرگ

پیکر یک مادربزرگ فرانسوی که سه سال از مرگش گذشته است. در خانه اش پیدا شد. به گزارش ایسکانیوز، پیرزنی که به تنهایی در شهر «ماسون» فرانسه زندگی می‌کرد سه سال پیش در خانه اجاره‌ای سکته کرد و مرد.

در طول این مدت اما هیچکس از مادربزرگ بینوا سراغی نگرفت و حتی صاحبخانه هم به خود زحمت نداد برای دریافت کرایه که 36 ماه عقب افتاده بود پیش مستاجرش برود.سرانجام جنازه وقتی پیدا شد که پلیس به خاطر پرداخت نشدن اجاره، با حکم قضایی به خانه پیرزن تنها رفت و در آنجا را گشود.پزشکی قانونی می‌گوید این زن 58 ساله، اوایل 2006 میلادی به خواب ابدی رفت.گزارش ایسکانیوز می‌افزاید، بررسی‌ها نشان می‌دهد فرزندان مادربزرگ از هشت سال پیش او را به حال خود رها کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها