توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری

ثبت‌نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به استقبال گسترده داوطلبان تا دوشنبه 16 شهریور تمدید شد.
کد خبر: ۲۷۷۱۹۷

به گزارش فارس ، علی صدر ، مدیر آزمون ، آموزش‌های خاص و غیرحضوری دانشگاه با اعلام این خبر افزود: متقاضیان جدید ثبت‌نام در دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان دوره‌ های قبل ، باید در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به خرید کارت اعتباری دارای شماره پرونده ، نام کاربری و رمز عبور و همچنین یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام کنند.

صدر اظهار داشت: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما باید به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده به آدرس http://reg.uast.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر آزمون، آموزش‌های خاص و غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: شهریه ثبت‌نام در هر یک از پودمان‌های آموزشی این دوره برای ورودی‌های نیمسال اول تحصیلی 82-1381 تا قبل از نیمسال اول تحصیلی 88 1387 مبلغ 300 هزار ریال بوده و شهریه هر یک از پودمان‌های آموزشی این دوره برای ورودی‌های نیمسال اول تحصیلی 88 1387 به بعد مبلغ 330 هزار ریال است.

مدیر آزمون ، آموزش‌های خاص و غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تنها شرط پذیرش در این دوره داشتن مدرک دیپلم دوره متوسطه بوده و هیچ‌ شرط دیگری از جمله معدل، جنسیت و سن وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها