ضرغامی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران سریال «رستگاران»:

ای کاش همدلی رستگاران در سیاستمداران دیده شود

گروه رسانه: با حضور رئیس رسانه ملی و مدیران شبکه 3 سیما از هنرمندان و دست‌اندرکاران تولید مجموعه تلویزیونی «رستگاران» تقدیر شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، در این مراسم؛ کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و تعدادی از بازیگران ضمن ارائه گزارش‌هایی از روند تولید این مجموعه، از همکاری و همدلی همه عوامل در موفقیت این سریال تلویزیونی سخن گفتند. فیلمنامه فاخر، پیش‌تولید مناسب، تجربه و انگیزه بالا در بازیگران، وظیفه‌شناسی و همکاری متقابل و بهره‌گیری از تجربه مجموعه‌های مشابه قبلی از جمله مواردی بود که از سوی این هنرمندان مطرح شد.
کد خبر: ۲۷۵۵۱۲

رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم با تقدیر از هنرمندان سریال رستگاران گفت: کارگردان اخلاقگرا و حرفه‌ای، فیلمنامه پرکشش همراه با دیالوگ‌های مناسب و تلفیق خوب بازیگران مجرب و جوان به همراه مدیریت اجرایی خوب پروژه باعث شد تا یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های نمایشی به لحاظ مخاطب و رضایتمندی رقم بخورد.

عزت‌الله ضرغامی با اشاره به تواضع، همکاری و تعامل ارزشمند در میان عوامل این سریال، گفت: اگر این همدلی و همراهی در بین مدیران و سیاستمداران کشور هم باشد، خیلی از مشکلات کنونی در جامعه ما حل خواهد شد.

وی افزود: بر اساس گزارش مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما، این مجموعه تلویزیونی توانسته 42 پیام ارزشمند اخلاقی را به صورت مؤثر و باورپذیر به جامعه منتقل کند.

فضای مطلوب برای تولید یک اثر خوب

سیروس مقدم، کارگردان سریال رستگاران نیز همکاری توام با همدلی را دلیل عمده موفقیت این سریال بر شمرد و گفت: فیلمنامه خوب و همکاری بسیار ارزشمندی که بین همه عوامل تولید وجود داشت، فضای مطلوبی را برای تولید یک اثر خوب فراهم کرد.

مقدم افزود: فرصت خوبی که به عنوان پیش تولید در اختیار داشتیم صرف تمرین با همکاران بازیگر شد که این نیز به نوبه خود تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت سریال رستگاران داشت.

آتیلا پسیانی که در این سریال، نقش پرویز شایسته را بازی کرد؛ با تمجید از همکاری و هماهنگی بین عوامل این سریال گفت در این سریال کارگردان هماهنگی خیلی خوبی بین هنرمندان نسل جدید و گذشته به وجود آورد که این موضوع در مدت تولید این سریال کاملا مشهود بود و حاصل آن نیز نتیجه مطلوبی است که امروز شاهد آن هستیم و رضایت مخاطبان که هدف همه ماست به دست آمده است.

عباس امیری، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با تشکر از رئیس سازمان به خاطر برگزاری این نشست گفت بسیار خوشحالم در سریالی بازی کرده ام که رضایت مخاطبان را همراه داشته است.

مدیر شبکه 3 سیما نیز در این مراسم به رقبای جدی این شبکه اشاره کرد و گفت: با وجود رقبای زیادی که وجود دارد، شبکه 3 سیما توانسته است مخاطبان زیادی جذب برنامه‌های خود کند و در این میان، سریال‌های تولیدی این شبکه در رضایتمندی مخاطبان نقش ویژه‌ای دارند.

پورمحمدی افزود: خوشبختانه امروز تولید سریال در تلویزیون روند رو به رشد و مطلوبی دارد و شبکه 3 سیما پس از سریال‌های نرگس و ترانه مادری اقدام به تولید سریال رستگاران کرد و روند پیشرفت کیفی در سریال رستگاران نسبت به سریال‌های قبلی کاملاً مشهود است و این سیاست همچنان ادامه خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر از همه عوامل و دست اندرکاران سریال رستگاران به توجه خاص معاون سیما در روند تولید و نشست‌های متعدد با عامل این سریال اشاره کرد و گفت: بجاست از تلاش‌های آقای میرباقری نیز که در توفیق این سریال نقش داشته‌اند، صمیمانه تشکر کنم. روناک یونسی، بازیگر نقش خجسته در سریال رستگاران، همکاری در این سریال را برای خود ارزشمند توصیف کرد و گفت: من در این 6 ماه چیزهای زیادی آموختم.

وی افزود: برای من به عنوان یک بازیگر پس از همکاری با این سریال، پذیرش پیشنهاد دیگری که سطح آن پایین‌تر از این سریال باشد، دشوار است، چرا که رستگاران حد نصاب خیلی خوبی برای من است. کاوه خداشناس، بازیگر نقش بابک نیز حضور خود در سریال رستگاران را تجربه خیلی خوبی خواند و گفت: نمی‌شود از این سریال صحبت کرد و احساساتی نشد، چرا که یک تیم حرفه‌ای و واقعی کنار هم موفق به خلق این اثر خوب شدند. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما نیز با تشکر از رئیس سازمان صدا و سیما که این مراسم را برای تقدیر از عوامل سریال رستگاران برگزار کردند گفت: در تلویزیون تولید سریال، یکی از گروهی‌ترین کارهایی محسوب می‌شود و موفقیت یک سریال، بسته به همکاری تک تک اعضا گروه دارد.

«تخشید» سریال رستگاران را یکی از سریال‌های موفق در ایجاد همدلی بین اعضا دانست و گفت: این همکاری صمیمانه موجب خلق این اثر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها