«هوش سیاه» مجرمان رایانه‌ای را لو می‌دهد

گروه رسانه: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» تازه‌ترین اثر مسعود آب‌پرور همچنان در لوکیشن‌هایی در تهران ادامه دارد. این مجموعه تلویزیونی که در گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما آماده می‌شود، اثر معمایی پلیسی است که تلاش می‌کند به وجه تازه‌ای از عملکرد پلیس در مبارزه با جرایم رایانه‌ای بپردازد. هوش سیاه، داستان سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس است که همراه با دستیاران خود حسام شریفی، امید شهابی و نگار عزیزی در طول مجموعه با پرونده پیچیده یک خرابکار در حوزه رایانه و الکترونیک درگیر می‌شوند و این در حالی است که آنها موظفند به موازات آن به پرونده‌های دیگر هم رسیدگی کنند.
کد خبر: ۲۷۲۶۳۴

هوش سیاه در 13 قسمت 50 دقیقه‌ای از سوی سیدعباس فاطمی‌نویسی تهیه می‌شود. این مجموعه به صورت اپیزودی ساخته می‌شود و در هر قسمت داستان جداگانه‌ای روایت می‌شود، اگر چه یک داستان کلی تمام قسمت‌های این مجموعه را به هم مربوط کرده است.

فیلمنامه این اثر توسط سیدرضا اورنگ، نیاز اسماعیل‌پور، شیوا کاظمی، حمید پیشقدم، علیرضا محمودزاده و آرش قادری نوشته شده که آرش قادری بازنویسی نهایی فیلمنامه را نیز انجام داده است.

در هر قسمت ازاین مجموعه پلیسی موضوعات مختلفی چون بلوتوث، سرقت نرم‌افزار، تلاش برای هک بانک و بیمه، شرکت‌های هرمی، دوستی‌ها و مزاحمت‌های اینترنتی و... دستمایه داستان‌های مختلف این مجموعه قرار گرفته است.

در این سریال بازیگران شناخته شده‌ای چون حسین یاری، کیکاووس یاکیده، رضا آشتیانی، افشین کتانچی، روح‌الله کمانی، کمند امیرسلیمانی، سودابه بیضایی، بهزاد خداویسی، رضا توکلی، سپیده گلچین، محمد حاتمی، صدرالدین حجازی، محمدجواد طاهری، داریوش اسدزاده، کیانوش گرامی، سپند امیرسلیمانی، ارسلان قاسمی، علیرضا حق‌شناس، مجید مشیری، علیرام نورایی، کاوه خداشناس، سیامک قاسمی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

کار تصویربرداری این مجموعه از اواخر فروردین آغاز و بنابر پیش‌بینی‌ها تا یک ماه و نیم دیگر ادامه خواهد داشت. تاکنون 420 دقیقه این سریال توسط بهرام آب‌پرور تدوین شده است.

در ساخت این مجموعه تلویزیونی هاشم گرامی (مدیر تصویربرداری)‌، اصغر آبگون (مدیر صدابرداری)‌، حسین مجد (طراح صحنه و لباس)‌، نوید فرح مرزی (طراح گریم)‌، شادروان پیمان ابدی و علیرضا قره‌خانی (مدیر جلوه‌های ویژه میدانی)‌ و سمیه جعفری (عکاس)‌ همکاری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها