با انتشار نوارهای‌ ویدیویی

رسوایی اخلاقی برلوسکونی وارد مرحله تازه‌ای شد‌

با انتشار نواری جدید از گفت‌وگوهای سیلویو برلوسکنی، رسوایی اخلاقی نخست وزیر ایتالیا و ارتباطات نامشروع وی با زنان ویژه سرانجام به پارلمان ایتالیا هم رسید.
کد خبر: ۲۶۷۴۳۶

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که یک مجله ایتالیایی نوار جدیدی از مکالمات میان نخست وزیر و یک زن فاحشه را منتشر کرده است اپوزوسیون ایتالیا دیروز اعلام کرد رسوایی اخلاقی برلوسکنی به وجهه دولت ایتالیا ضربه زده است.

اپوزوسیون مجلس ایتالیا در اقدامی نزد سنا که محافظه کاران با آن مخالفت کرده و آن را ناکام گذاشتند از سیاستمداران خواستند تا آداب و حرمت‌ها را در زندگی شخصی خود حفظ کرده و مراقب رفتارهای خود باشند. این نخستین باری بود که رسوایی‌های اخلاقی اخیر برلوسکنی مستقیماً به صحن مجلس ایتالیا وارد می‌شود.

هفته‌نامه اسپرسو ایتالیا دیروز‌ بخشی از گفت‌وگوهای ضبط شده برلوسکنی روی یک نوار با یک زن فاحشه هنگام صبحانه خوردن را منتشر کرد‌.

به نوشته ایندیپندنت وکیل آقای برلوسکنی صحت این نوارها را رد کرده و آن‌ها را جعلی خوانده است.

حزب چپ‌گرای دموکراتیک ایتالیا دیروز‌ با اشاره به این رسوایی‌ها اعلام کرد‌ این بحران باعث تضعیف وجهه و حاکمیت دولت ایتالیا شده است.

اتحاد حامی برلوسکنی که سنا را تحت اختیار دارد رأی گیری درباره اقدام اپوزوسیون را رد کرده و امیدوار است تا این رسوایی‌ها در جریان تعطیلات تابستانی کم‌رنگ‌تر شوند.

نخست وزیر 72 ساله ایتالیا پرداخت پول به کسی در ازای داشتن روابط نامشروع را رد کرده است و خواستار برخورد با شایعه پراکنان شده است.

نظر‌سنجی جدیدی روز گذشته و بعد از یک ماه ادامه داشتن بحث‌ها بر سر رسوایی اخلاقی برای نخستین بار از کاهش محبوبیت برلوسکنی به زیر 50 درصد خبر می‌دهند.

زن فاحشه 42 ساله‌ای که نوار گفت‌وگوهای وی با برلوسکنی پخش شده و ساکن یکی از شهرهای جنوبی ایتالیا است اعلام کرده که خود وی اقدام به ضبط صحبت‌هایش با نخست وزیر کرده است.

سایت مجله اسپرسو بعد از قرار دادن نوار این گفت‌وگوها بر روی خروجی خود به رکورد 1/2 میلیون بازدید دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها