مورچه‌ای به نام زی در شبکه تهران

گروه رسانه: انیمیشن‌های گوی بخار، محمد فرستاده خدا، جنگل سحرآمیز، مورچه‌ای به نام زی و چارلی و کارخانه شکلات‌سازی از 27 تیر تا اول مرداد از برنامه تماشاخانه شبکه‌تهران پخش می‌شود. به گزارش مهر، انیمیشن گوی بخار در 2 قسمت، شنبه و یکشنبه 27 و 28 تیرماه از شبکه تهران پخش می‌شود. این انیمیشن سال 2004 به کارگردانی کات سوهیرو اوتوما به مدت 185 دقیقه در ژانر اکشن، ماجراجویانه، علمی تخیلی و تریلر ساخته شد.
کد خبر: ۲۶۷۰۶۵

انیمیشن محمد فرستاده خدا هم دوشنبه 29 تیرماه روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این انیمیشن در 90 دقیقه، روایت چند سال پس از ظهور اسلام است و مالک، یکی از مسلمانان که داستان ظهور اسلام را برای دختر کوچکش اسماء تعریف می‌کند.

انیمیشن جنگل سحرآمیز هم سه‌شنبه 30 تیرماه از شبکه تهران پخش می‌شود. این انیمیشن با عنوان اصلی جنگل زنده سال 2001 به‌کارگردانی آنجل دلاکروز و مانوئل گومز به مدت 83 دقیقه ساخته شد.انیمیشن مورچه‌ای به نام زی چهارشنبه 31 تیرماه روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این انیمیشن محصول آمریکا را اریک درنل و تایم جانسن سال 1998 به مدت 83 دقیقه در ژانر ماجراجویانه، کمدی و خانوادگی ساخت. فیلم سینمایی چارلی و کارخانه شکلات‌سازی به کارگردانی تیم برتون نیز پنجشنبه اول مرداد از شبکه تهران پخش می‌شود. برتون سال 2005، این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جان آگوست و رمان رولد دال جلوی دوربین برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها