نماینده مردم کلیبر و هوراند:

توسعه گردشگری راه جبران عقب ماندگی کلیبر است

ارسلان فتحی‌پور نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی توسعه گردشگری را موجب جبران کمبودهای اقتصادی ناشی از خشکسالی و سرمازدگی باغ‌های این شهرستان دانست.
کد خبر: ۲۶۶۶۸۵

به گزارش مهر ، نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی  پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه گردشگری این شهرستان افزود: جنگل‌های منحصر به فرد طبیعی و داشته‌های تاریخی می‌تواند کلیبر را به یکی از قطب‌های قدرتمند گردشگری تبدیل کند.

وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و وضعیت تاریخی، کلیبر یکی از مناطق مهم گردشگری و تولیدات صنایع دستی در استان است و رشد گردشگری به توسعه حرفه‌های مختلف صنایع دستی و افزایش اشتغال و درآمدهای مردم نیز کمک شایانی خواهد کرد.

فتحی پور تصریح تشویق بخش خصوصی برای وارد شدن به مقولات مرتبط با گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های لازم را از اقدامات ضروری بر شمرد و گفت: برای نتیجه بخش بودن این اقدامات لازم است فرهنگ گردشگری را نیز به شکل واقعی و صحیح، مطرح و تبیین کنیم.

به گفته وی متاسفانه در سال‌های اخیر به اشتباه برخی جاذبه‌های گردشگری شهرستان کلیبر با مباحث سیاسی آمیخته شده بود که این مسائل از دید مردم متدین و شیعه مذهب کلیبر مورد قبول نیست و باید با عزمی همگانی به معرفی دقیق و درست آثار و جاذبه‌های شهرستان بپردازیم.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: در پایان تابستان شاهد کارنامه درخشان و موفق فعالیت‌های انجام گرفته و حضور پر تعداد هموطنان و گردشگران در منطقه باشیم.

حجت الاسلام محمد موسوی، امام جمعه شهرستان کلیبر نیز در این نشست با اشاره به توانمندی‌های خدادادی این شهرستان بیان داشت: باید حافظ و امانتدار شایسته‌ای برای لطف بیکران خداوند به این منطقه و کشور عزیزمان باشیم و در حد توان و امکان به معرفی آن به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه کلیبر حضور مستقیم مسئولان در نقاط مختلف استان و بررسی مسائل، مشکلات و توانمندی‌های مناطق مختلف را از اقدامات شایسته‌ای دانست که بنا به وجود آن فعالیت‌های در دست اجرا سرعت گرفته و دقت در کار نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: حضور مهمانان و گردشگران سبب می‌شود تا مسئولان خدمات بیشتر و بهتری را برای جلب رضایت مهمانان ارائه کنند و اینگونه می‌توان شاهد رشد و توسعه منطقه بود.

موسوی برگزاری جشنواره‌ها و یادواره‌ها و اقداماتی از این دست را راه مناسبی برای جذب مسافران دانست و ادامه داد: مهمانان می‌توانند با حضور در این شهرستان از لطف خدا به منطقه شگفت زده شده و اوقات خوشی را سپری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها