گروه اقتصاد: عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار از پیشنهاد کارگران به شورای عالی کار برای افزایش غیرنقدی ماهانه مبلغ بن کارگری از 100 به 500 هزار ریال خبر داد. علی‌اکبر عیوضی در گفتگو با مهر از پیشنهاد نمایندگان کارگران در افزایش میزان بن پرداختی ماهانه توسط کارفرمایان خبر داد و گفت: در حال حاضر طبق قانون، کارگران ماهانه 100 هزار ریال بن نقدی دریافت می‌کنند و ما پیشنهاد کردیم به 500 هزار ریال غیرنقدی افزایش یابد.
کد خبر: ۲۵۹۴۹۷
عضو کانون شوراهای اسلامی کار پیگیری افزایش بن دریافتی کارگران را از برنامه‌های اصلی شوراهای اسلامی کار اعلام و اظهار کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین توجهات و پیشنهادهای ما این است که پرداخت بن کارگران از حالت نقدی به غیرنقدی تغییر یابد.

عیوضی در ادامه دلیل و انگیزه طرح غیرنقدی شدن بن کارگران را در کنار افزایش آن، ایجاد تاثیر در زندگی کارگران دانست و بیان کرد: حداقل کاری که می‌توان انجام داد، این است که بن کارگر به صورت برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات و غیره پرداخت شود.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش، غیرنقدی شدن پرداخت بن کارگری را باعث وارد شدن مستقیم بن به زندگی کارگران دانست و افزود: هدف این است که با تغییر در روش پرداخت بن کارگری، این مساله تاثیر بیشتری در کنار افزایش رقم آن در زندگی کارگران داشته باشد. این مقام مسوول کارگری درخصوص این که پیشنهاد کارگران در کجا مطرح شده است؟ گفت: ما این پیشنهاد را به شورای عالی کار دادیم تا از این طریق در جلسات مطرح و بررسی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها