پیروز قربانی هم دچار آسیب‌دیدگی شد

تیم ملی و پرهیز از درز اطلاعات به بیرون

گروه ورزش: تیم ملی در حالی با حضور حدود نیمی از دعوت‌شدگان تمرین‌های خود را ادامه می‌دهد که افشین قطبی، همچنان مایل است اطلاعات کمی از کارهایش در این تیم به بیرون درز کند. قطبی که در روز نخست باقر صادقی، دروازه‌بان جدید خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد، دیروز هم شاهد آسیب‌دیدگی پیروز قربانی مدافع میانی باتجربه و استقلالی تیم خود بود که گفته می‌شود یک هفته از تمرینات دور خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۲۶۲۴

دیروز قطبی در 2 نوبت صبح و عصر تیم را تمرین داد.  در تمرین صبح که از ساعت 30/10 آغاز شد، ابتدا به مدت 10 دقیقه بازیکنان در 2 گروه به <فوتبال  تنیس> پرداختند و بعد از 5 دقیقه دویدن نرم، کماسی به گرم کردن آنها پرداخت. در مهم‌ترین بخش تمرین که 50 دقیقه طول کشید، بازیکنان 2 گروه شدند؛ گروهی زیر نظر بیوتر در زمین کوچک فوتبال بازی کردند و گروه دوم شامل مدافعان و مردان کناری، تاکتیک‌های  قطبی را  مرور کردند. دیروز  همچنین انجام بازی تدارکاتی با تایلند در 5  خرداد در ورزشگاه آزادی قطعی شد.

همچنین قرار است روز 8 خرداد ملی‌پوشان عازم چین شوند و روز 11 خرداد دیدار دوستانه‌ای با این تیم  برگزار کنند تا مهیای بازی‌های 16  خرداد (با کره شمالی  در پیونگ‌یانگ)‌ 20 خرداد (با امارات در تهران)‌ و 27 خرداد (با کره جنوبی  در سئول)‌ شوند.

جمعه آینده نیز تیم ملی مسابقه‌ای با تیم امید برگزار می‌کند که این دیدار بدون حضور عکاسان، تصویربرداران و خبرنگاران انجام  خواهد شد. دیروز پیمان فخری، رئیس مرکز سنجش آمادگی جسمانی کمیته ملی المپیک از  نتایج خوب آزمون آمادگی جسمانی 22 بازیکن حاضر در این  تست خبر داد. فخری از حسین کاظمی، آرش برهانی، خسرو حیدری و هادی عقیلی به عنوان برخی اسامی آماده‌تر در این  آزمون خبر داد.

به هر حال یکی از مهم‌ترین موانع کاری  قطبی در اختیار نداشتن  همه بازیکنان است. منصور پورحیدری، سرپرست تیم ملی در مورد شرایط بازیکنانی که هم در تیم ملی و هم در باشگاه‌هایشان باید حاضر باشند، گفت: با توجه به اهمیت بازی آینده پرسپولیس، قرار شد ملی‌پوشان این تیم پس از پایان بازی‌های خود در  لیگ قهرمانان آسیا به اردو ملحق  شوند. پورحیدری ضمن تشکر از باشگاه‌های استقلال،  ذوب‌آهن و سپاهان که همه ملی‌پوشان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده‌اند، گفت: سعی می‌کنیم حداقل 2 تا 3 ملی‌پوش استقلال را در بازی تشریفاتی آخر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، در اردو نگه داریم.

از دیشب ‌ هم 2 بازیکن از 4 ملی‌پوش ذوب‌آهن به نام‌های محمدرضا خلعتبری و فرشید طالبی برای بازی روز پنجشنبه تیمشان مقابل صبا در جام‌حذفی به باشگاه خود  بازگشته‌اند در حالی که اشجاری و صلصالی - که از حضور در این بازی محرومند - در اردو باقی مانده‌اند.

در این حال فرید زرینه، پزشک تیم ملی درباره آسیب‌دیدگی علی کریمی گفت: معاینه علی کریمی پس از بازی با پاس نشان داد این بازیکن امکان حضور در تیم ملی را دارد و با صدمه‌ای جدی روبه‌رو نیست. زرینه در خصوص وضعیت مازیار زارع اظهار نظر قاطعی نکرد و آن را به معاینه روزهای بعد موکول کرد.

مهرداد اولادی هم که پس از سال‌ها به تیم ملی دعوت شده است، از این خبر ابراز خوشحالی کرد و به مهر گفت: قدر این  موقعیت را می‌دانم و تیم ملی را آسان از دست نخواهم داد.

ملی‌پوشان همچنان در هتل لاله استقرار دارند و در کمپ تیم‌های ملی به تمرین‌های خود ادامه می‌‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها