رئیس دادگاه انقلاب کرمان خبر داد:

انهدام یکی از بزرگترین باندهای قاچاق مواد مخدر

رییس دادگاه انقلاب کرمان از انهدام یکی از بزرگترین باندهای قاچاق مواد مخدر کشور در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۱۷۱
به گزارش ایرنا "دادخدا سالاری" امروز در این باره افزود: این باند در سطح بسیار گسترده و در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و لرستان مبادرت به خرید، فروش و توزیع مواد مخدر می کرده است.

وی ادامه داد: این باند سال های زیادی را به اعمال ننگین خود مشغول بوده و با نزدیک به یکسال تلاش شبانه روزی و تعقیب و گریز های پلیسی توسط حفاظت و اطلاعات قرارگاه عملیاتی نصر کرمان کشف و منهدم شده است.

سالاری قاچاق مسلحانه بیش از 11 هزار و 460 کیلوگرم و فروش پنج هزار و 800 کیلوگرم تریاک را از جمله جرایم این باند برشمرد و افزود: از این گروه چندین سلاح جنگی غیرمجاز از قبیل کلاشینکف و آر پی جی هفت و همچنین 17 دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است.

وی اموال توقیف شده از این باندها را میلیاردها ریال وجه نقد و اموال منقول و غیرمنقول ذکر کرد و افزود: تمامی این اموال که از راه خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به دست آمده به نفع دولت ضبط شده است.

رییس دادگاه انقلاب کرمان در ادامه به دستگیری کلیه عوامل اصلی و فرعی این باند اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی سرباندها و رهبران این گروه دستگیر شده اند و عوامل فرعی نیز اعم از فروشندگان، خریداران و نگهداران این مواد نیز هم اکنون در زندان به سر می برند.

وی بیان کرد: این پرونده در شعبه هفتم بازپرسی رسیدگی و در شعبه چهارم حکم آن صادر شده که احکام اعضای این باند اعدام و حبس های سنگین است و برای تایید به دادستانی کل کشور ارسال شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها