
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با خبرگزاری مهر با اعلام این خبر گفت: همچنین در سال 88 بلیتهای الکترونیکی ویژه ای طراحی و ارائه خواهیم کرد که بصورت همزمان در ناوگانهای اتوبوسرانی و مترو قابل استفاده باشند.
مهندس جعفر ربیعی در ادامه به خطوط تندروی اتوبوسرانی تهران اشاره کرد و افزود: البته در قدم اول از سال گذشته بلیت اعتباری مترو در خطوط تندروی اتوبوسرانی قابل استفاده شد و شهروندان با بلیت مترو می توانند از اتوبوسهای تندرو بهره مند شوند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به پرداخت هزینه بلیتها به اتوبوسرانی بیان کرد؛ اگر طرح بلیتهای الکترونیکی به درستی انجام شود حدود 70 درصد ناوگان حمل و نقلی تهران را تحت پوشش قرار می دهد و تنها ناوگان تاکسیرانی تهران برای پیوستن به این سامانه به زمان بیشتری احتیاج خواهد داشت.
ربیعی درباره پیوستن تاکسیرانی به این سیستم نیز گفت: چون برخی از شرکتهای تاکسیرانی نیمه خصوصی هستند و رانندگان تاکسی کرایه را خود بر می دارند نیاز به زمان دارند تا به این سامانه بپیوندند. اما اگر تاکسیرانی اعلام آمادگی کند می توان با نصب زیر ساختهای اصلی این سیستم حمل و نقلی را به این سامانه اضافه کرد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد