با وجود توسعه گازرسانی در سال‌های اخیر، بخش قابل توجهی از مناطق شهری و روستایی کشور هنوز از نفت سفید برای گرمایش استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۱۴۹۴

بنابراین برای کاهش مصرف سوخت در این بخش و همچنین افزایش رفاه نسبی و تامین شرایط آسایش مطلوب، ضروری است از بخاری‌های نوین و بازده بالا استفاده شود. فناوری‌های جدید در تولید بخاری نفتی موجب شده تا علاوه بر کاهش مصرف سوخت میزان گازهای آلاینده آن نیز کاهش یابد. استفاده از بخاری‌های نفت‌سوز بازده بالا علاوه بر تامین شرایط آسایش مطلوب و هوای دلپذیر در خانه، موجب کاهش آلودگی و صرفه‌جویی در مصرف نفت و هزینه‌های مربوطه نیز می‌شود.

درست است که قیمت نفت هر سال متغیر است، ولی کاهش هزینه دست‌یافتنی است اگر بخاری نفت‌سوز راندمان بالا انتخاب کنیم.

عملکرد بخاری‌های نفت‌سوز بازده بالا به‌گونه‌ای است که احتیاجی به مجرای خروج دود در محصول و تعبیه دودکش در دیوار، سقف و بام منازل را ندارد و می‌توان آن را در هر قسمتی از اتاق قرار داد و از زیبایی شعله آبی و گرمای مطلوب آن با آسایش خاطر و ایمنی بالا لذت برد. به طور مثال می‌توان آن را در گوشه اتاق خواب یا در وسط اتاق نشیمن قرار داد. از مزایای دیگر این بخاری‌ها بازده حرارتی 99 درصد است که موجب صرفه‌جویی در مصرف نفت سفید و کاهش هزینه می‌شود.

از کاربردهای دیگر بخاری‌های نفت‌سوز بازده بالا برای بهینه‌سازی مصرف سوخت، استفاده از این بخاری‌ها در ساختمان‌هایی است که برای گرمایش از موتورخانه مرکزی با سوخت گازوئیل استفاده می‌کنند. در این ساختمان‌ها می‌توان با تنظیم ترموستات مرکزی در دمای پایین‌تر، با استفاده از این بخاری‌ها گرمای مکمل برای مکان‌های موردنظر را تامین کرد و هزینه‌های انرژی را ضمن تامین آسایش مطلوب به حداقل کاهش داد. بازده 99 درصد برای تامین گرمای مطلوب با حداقل مصرف نفت سفید، ایمنی بالا در طراحی، ساخت و جلوگیری از هر گونه خطر آتش‌سوزی و امکان نصب و راه‌اندازی در فضاهای مختلف ساختمان از مزایای استفاده از بخاری‌های نفتی با بازده بالاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها