سمیر قنطار، آزاده لبنانی که بیش از 30 سال را در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرده بود با مجری شبکه تلویزیونی "العالم " ازدواج کرد.
کد خبر: ۲۳۸۸۸۳
به گزارش خبرگزاری فارس، "سمیر قنطار " در مجلسی که با حضور محمدرضا شیبانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، "محمد بیشکر " مدیر برنامه شبکه العالم، سید محمدصادق الحسینی، مقامات بلندپایه لبنانی و فعالان مقاومت اسلامی برگزار شد، با "زینب برجاوی " مجری شبکه عربی‌زبان "العالم " صداوسیمای جمهوری اسلامی ازدواج کرد.

در این مراسم که روز یکشنبه در منزل پدری خانم برجاوی در منطقه "الجناح " برگزار شد، هیئتی به نمایندگی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، "امیل لحود " رئیس جمهوری سابق لبنان و پسرش، پدر شهید "عماد مغنیه "، "وئام وهاب " رئیس جریان توحید و عضو برجسته ائتلاف هشتم مارس، "غسان بن جدو " مدیر دفتر شبکه الجزیره در بیروت، "طلال سلمان " ناشر روزنامه "السفیر "، "ابراهیم الامین " رئیس شورای اداری روزنامه "الاخبار "، "محمد برجاوی " نماینده سابق پارلمان لبنان و بسیاری از شخصیت‌های برجسته این کشور حضور داشتند.

امیل لحود در سخنانی در این مراسم گفت: این مناسبت برای من بسیار عزیز است زیرا من سمیر را یکی از پسران خودم می‌دانم و امیدوارم عروس و داماد، زندگی خوشبخت و پر از آسایشی داشته باشند.

این مراسم عروسی، فارغ از تزئینات رایج برگزار شد و تنها عکس‌ها و پوسترهایی از سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه بر دیوارهای منزل پدری عروس دیده می‌شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها