سردار رویانیان رئیس پلیس راهور کشور از صدور جریمه 35 هزار تومانی سرعت غیرمجاز در جاده‌های کشور با مصوبه دولت از نوروز 88 خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۰۱۲

محمد رویانیان امروز شنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای نوشهر در گفتگو با فارس در نوشهر اظهار داشت: پلیس، نوروز امسال با هدف کاهش تصادفات و تلفات و کنترل جدی ترافیک وارد ماموریت می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: کنترل یا مدیریت سرعت و آرام‌سازی حرکت و جریان ترافیک در جاده‌های کشور از اهداف راهنمایی و رانندگی است.
رویانیان اظهار داشت: این اهداف به وسیله دوربین‌های مدرنی که به‌ زودی وارد می‌شود و قادر به عکسبرداری، فیلمبرداری و پرینت است، محقق می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات دیگر راهور در ایام عید استفاده از 7 هزار نیروی کمکی در جاده‌ها‌ست که این نیروها از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پلیس و یگان ویژه پاسداران تامین می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا از صدور 9 میلیون کارت همیار پلیس خبر داد و تصریح کرد: این کارت‌ها تا 15 اسفند با حکم ماموریت به اسم وزیر آموزش و پرورش و رئیس پلیس در سراسر کشور تحویل مدارس می‌شود.

وی افزود: این 9 میلیون کودک و نوجوان برای جلوگیری از رفتارهای پرخطر بزرگ‌ترها و والدین ساماندهی می‌شوند.

رویانیان در پایان اظهار داشت: برنامه‌های مفصل تلویزیونی و ارتباط با مردم قبل و در طول تعطیلات نوروزی از طریق شبکه خبر و سایر شبکه‌های تلویزیونی نیز از دیگر برنامه‌ها در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای‌ست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها