جام جم: همزمان با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه ورزش با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.محمد علی‌آبادی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در این مراسم، حرکت ورزشکاران ایران اسلامی را همواره هوشمندانه و آمیخته با خواسته‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران خواند و افزود: امروز در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) ورزشکاران نوجوان و جوانی حضور دارند که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا آمده‌اند، اما در مسیر پیام انقلاب حرکت می‌کنند چرا که بخوبی با پیام انقلاب و راه و اندیشه امام(ره) آشنا هستند.
کد خبر: ۲۳۴۷۲۵

تعطیلی موقت اردوی وزنه‌برداری

جام‌جم: اردوی وزنه‌برداران در مجموعه ورزشی آزادی به مدت چند روز تعطیل می‌شود.همزمان با پایان اردوی آماده‌سازی وزنه‌برداران در ازبکستان، قرار است پس از بازگشت مسافران تاشکند در روز جمعه، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای شرکت در مسابقه‌های آسیایی قزاقستان با دعوت از برترین‌های 2 اردوی تهران و ازبکستان در اواخر هفته آینده تشکیل شود.

قایقرانان بادبانی در قطر سوم شدند

جام جم: در مرحله سوم مسابقه‌های بین المللی بادبانی قطر، قایقرانان کشورمان سوم شدند. در این رقابت‌ها که 129 قایقران از 18 کشور حضور دارند، قایقرانان کشورمان با ترکیب حسین عیسی‌پور بشمنی و مجید سیفی در دومین روز پس از رقیبان قطری در مکان سوم قرار گرفتند.

پایان بهمن آخرین فرصت کمیته بررسی

ایسنا: پس از ماه‌ها انتظار و بررسی قرار است کمیته بررسی عملکرد کاروان ورزشی ایران تا پایان بهمن نتایج بررسی‌های خود را اعلام کند.دکتر عبدالحمید احمدی، سخنگوی این کمیته در این باره گفت: تا به حال نزدیک 18 جلسه را با مسوولان ورزش در رده‌های مختلف برگزار کرده‌ایم و کوشیده‌ایم نظرات مسوولان را هم جمع‌آوری کنیم و پس از بررسی و جمع‌بندی مستند آن را بیان خواهیم کرد.

جدال شمشیربازان زن در جایزه بزرگ

فارس: رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ بانوان ایران گرامیداشت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب از 19 بهمن در تهران آغاز می‌شود.دراین رقابت‌ها شمشیربازان بزرگسال زن در 3 اسلحه سابر، اپه و فلوره به مدت 3 روز و به صورت انفرادی در سالن شهید کلاهدوز  تهران با هم مقابله خواهند کرد.

ایران، میزبان والیبال  نشسته جوانان جهان

جام‌جم: میزبانی مسابقه‌های جوانان و امیدهای زیر 22 سال جوانان والیبال نشسته جهان به ایران واگذار شد. این رقابت‌ها 10‌تا‌18 آبان‌ماه سال 88 در یکی از 3 شهر مشهد، اصفهان و کیش برگزار می‌شود.

جمع مهمانان بوکس جام فجر به 6 تیم رسید

فارس: با اعلام آمادگی تیم‌های ترکیه و عراق، شمار تیم‌های خارجی که قرار است در رقابت‌های بین‌المللی بوکس جام فجر شرکت کنند؛ به 6 تیم رسید. پیش از این قزاقستان، آذربایجان، ارمنستان و لبنان اعلام آمادگی کرده بودند. جام فجر از 16اسفند به مدت 5 روز در مجموعه ورزشی کارگران تهران برگزار می‌شود.

3 گزینه برای جانشینی ترومن

ایسنا: فدراسیون بسکتبال مجموع 8 گزینه‌ای را که برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران داشت، به عدد 3 رساند و اعلام کرد: تا 15 روز آینده جانشین رایکو ترومن در تیم ملی معرفی خواهد شد.گزینه‌هایی از کشورهای صربستان و روسیه از جمله مربیان مورد نظر هستند.

هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال

جام‌جم: دیدارهای هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال، با انجام 6 دیدار به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین دیدارهای امروز، ذوب‌آهن در اصفهان به مصاف تیم پتروشیمی بندرامام می‌رود و لولهa.s  شیراز در برابر تیم بیم مازندران قرار می‌گیرد. برنامه دیگر بازی‌ها در زیر آمده است:مهرام تهران - هیات بسکتبال شهرکرد، هیات بسکتبال خراسان رضوی - آرارات تهران، تراکتورسازی کردستان - دانشگاه آزاد تهران، شهرداری گرگان - صبا مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها