استقلال به معنای واقعی یک تیم است و از ظواهر چنین پیداست که تیم قلعه‌نویی می‌خواهد تخته گاز و بدون توقف تا ایستگاه قهرمانی همه موانع را با موفقیت پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۲۳۳۲۹۴

برای آبی‌های پایتخت نیز بازی‌های خانگی و خارج از خانه تفاوت آنچنانی با یکدیگر نمی‌کند، چراکه وقتی هدف روشن باشد، همه همدل و متحد در آن جهت به جلو قدم برمی‌دارند و برایشان فرقی نمی‌کند که در آزادی، میزبان رقبا هستند یا در خانه حریفان مهمان.

ریتم بازی استقلال از روزی که روی دور افتاده است و بازیکنان با افکار و تاکتیک‌های مورد نظر امیر قلعه‌نویی تله‌پاتی لازم را به وجود آورده و کاملا نیز در آن، جا افتاده‌اند، خوب و زیبا پیش می‌رود. این تیم، حریفان را در دام نقشه‌های هجومی خود اسیر می‌سازد تا پیش از آن که از آنان تاثیرپذیری نشان دهد، آن تیم‌ها را تحت تاثیر بازی روان و رو به جلوی خود قرار دهد و سبکبال اهداف خود را محقق سازد.

بی‌اغراق استقلال اگر امروز در صدر جدول لیگ برتر یکه‌تازی می‌کند، این را جدا از نقش امیر قلعه‌نویی، مدیون مدیریت واحد و بی‌حاشیه هیات مدیره است که هدفمند و برنامه‌محور عمل می‌کنند و هر کس در حیطه وظایف خویش عمل می‌کند؛ نه کمتر و نه بیشتر.

امیررضا واعظی آشتیانی که در مدیریت ورزشی با دیسیپلین خاص و انقباضی خود عمل می‌کند، بخوبی همه چیز را تحت کنترل دارد تا حاشیه‌ها محلی از اعراب نیابند و تیم در شرایطی خوب، تنها و تنها به معادلات قهرمانی بیندیشد و همه این‌ها در شرایطی رقم خورده است که واعظ در شرایطی نه چندان مساعد، باشگاه را تحویل گرفت و مجبور بود در آن واحد، هم حاشیه‌های تغییر و تحولات مدیریتی را کنترل کند و هم با راهبردی ویژه شوک مثبت را در روح و کالبد تیم بدمد.

اعتماد وی به قلعه‌نویی در شرایطی که عده‌ای چنین القا می‌کردند که سرمربی جوان تیم، مهره فتح‌الله‌زاده به حساب می‌آید، بخوبی جواب لازم را داد تا قلعه‌نویی که این روزها در اوج پختگی دوران مربیگری خود قرار دارد، نسخه‌های شفابخشی برای آبی‌ها بپیچد و تیم را برای قهرمانی به آرامش برساند.

فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول و داشتن بهترین خط حمله لیگ با 55 گل زده و مهم‌تر از همه ارائه بازی‌هایی خوب، روان و زیبا، جملگی حکایت از پتانسیل بالای تیمی استقلال دارد.

تیمی که با چنین پشتوانه قرص و محکمی حتی می‌تواند در جام قهرمانان آسیا نیز نماینده‌ای شایسته برای فوتبال ایران باشد.

حجت‌الله اکبرآبادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها