گروه شهرستان‌ها: 32 درصد جرائم خشن در استان توسط اتباع بیگانه افغانی انجام می‌شود. فرمانده انتظامی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: چهارمین طرح ولایت در استان برگزار می‌شود که در این طرح، دستگیری مجرمان، جمع‌آوری سلاح‌های سرد و گرم، گردآوری مزاحمان خیابانی و دستگیری اتباع بیگانه (75 هزار افغانی غیرمجاز) در اولویت هستند.
کد خبر: ۲۲۶۲۹۶
سردار اسحاقی گفت:  طرح ویژه محرم در دست اجراست از جمله، هماهنگی با هیئات مبنی بر انتخاب 5 نفر از اعضای آن به عنوان همیار پلیس، که در این ایام عزیز و پربرکت، کار نظم، هماهنگی و امنیت هیات را انجام دهند.وی  اظهار کرد: همایشی در قالب شعر اجتماعی،  15 و 16 دی برگزار می‌شود که در این همایش از ظرفیت‌های تاریخی در جهت شعر اجتماعی و تالیف و تحقیق در رفتارهای اجتماعی استفاده می‌شود.اسحاقی  تصریح کرد: طرح تشدید برخورد پلیس با رانندگان خطرآفرین با هدف تحکیم  امنیت و انضباط اجتماعی آغاز می‌شود، به طوری که سال گذشته با توجه به آمار موجود 486 نفر کشته نسبت به سال 85 وجود داشت، همچنین بیشترین حوادث مربوط به موتورسواری و واژگونی خودروها بود، بیشترین عامل مرگ و میر بی‌توجهی رانندگان، انحراف به چپ ، رانندگی در پیاده‌رو، سرعت غیرمجاز و... می‌شود.

وی  بیان کرد: در فصل زمستان طرح‌هایی تحت عنوان مانور زمستانی برگزار می‌شود و همچنین 30 نقطه حادثه‌خیز استان شناسایی و تیم‌های شبانه‌روزی در آن ناحیه مستقر می‌شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها