مرد عصبانی که به علت گریه نوزاد 3 ماهه‌اش، او را به دیوار منزل کوبیده و مرگ وی را رقم زده بود، از سوی بازپرس جنایی تهران به اتهام قتل دستگیر شد.
کد خبر: ۲۲۲۹۰۰

به گزارش جام‌جم ، شامگاه 20 آذر امسال یکی از مسوولان بیمارستان شهدای یافت‌آباد تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ نوزاد 3 ماهه‌ای در بیمارستان اطلاع داد. پس از این تماس، کارآگاهان جنایی اداره 10 پلیس آگاهی تهران به بیمارستان عزیمت کردند و پی بردند نوزاد 3 ماهه‌ای از سوی والدینش به بیمارستان انتقال یافته که به علت وارد آمدن ضربه‌ای شدید به سرش فوت کرده است.

پس از گزارش موضوع به بازپرس بهروز هنرمند، کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران و هماهنگی قضایی، جسد مقتول برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و والدین وی برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شدند که در بازجویی‌های پلیس دچار تناقض‌گویی‌های متعددی شدند تا این که روز پنجشنبه گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران انتقال یافتند.

مادر کودک ‌ مقتول  در اظهاراتش به بازپرس بهروز هنرمند گفت: شب حادثه شوهرم تازه از سفر بازگشته بود و نوزادمان بشدت گریه می‌کرد؛ در این هنگام شوهرم به یکباره عصبانی شد و با گرفتن نوزاد از من، او را محکم به دیوار کوبید که یکدفعه فرزندم بیهوش روی زمین افتاد. بلافاصله او را به بیمارستان بردیم، اما بی‌فایده بود و صدای نوزادم برای همیشه خاموش شد.

بازپرس هنرمند پس از اظهارات این زن، به بازجویی از پدر کودک پرداخت که وی در اظهاراتش ادعا کرد شب حادثه هنگامی که کودک را از مادرش تحویل گرفته است، کودک از دستانش رها شده و به زمین افتاده و ناخواسته باعث مرگ فرزندش شده است.بنابر این گزارش، پدر کودک به اتهام قتل بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها