گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: این شرکت با همکاری شورای اصناف کشور، طرح جامع جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف مشترکان تجاری را اجرا می‌کند. به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، سعید مهذب‌ترابی با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های شاخص و برنامه‌های عملیاتی این شرکت گفت: به منظور گسترش فرهنگ صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف برق، این شرکت طرح ملی مشارکت اصناف در بهینه‌سازی مصرف برق را به منظور دستیابی به فرهنگ بهینه‌سازی مصرف در اصناف اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۲۲۱۶۵۸
وی افزود: این طرح از 22 آذرماه جاری به مدت یک هفته آغاز خواهد شد و این شرکت پس از اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص از کسبه تهران برای جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف خود دعوت خواهد کرد. این شرکت در هفته مذکور در 100 نقطه از شهر تهران نسبت به جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف، توزیع لامپ کم‌مصرف و تعویض کنتورهای مکانیکی اقدام می‌کند.

وی ارائه روش‌های کاهش مصرف برق، برپایی غرفه‌های مختلف مدیریت مصرف، توزیع لامپ‌های یارانه‌ای کم‌مصرف، نظرسنجی و انتخاب مشترکان نمونه در هر بخش و اعطای جوایز نفیس به آنان را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای اولین طرح توزیع غیرنقدی لامپ‌های کم‌مصرف به صورت خانه به خانه اظهار کرد: هم‌اکنون 80 هزار ته سوش قبوض برق برای توزیع لامپ‌ها به قیمت یارانه‌ای از سوی این شرکت آماده شده و برای یک میلیون و 600 هزار شعله لامپ نیز درخواست دریافت شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها