مرد امریکایی اداره کاریابی را به گلوله بست

جام جم آنلاین - مردی که به اداره کاریابی در آلاباما مراجعه کرده بود با شلیک گلوله 4 نفر را به قتل رسانده و یک نفر را زخمی کرد.به گزارش رویتر امانوئل پیترسون بیکار 23 ساله به ادعای همسرش پس از مشاجره خانگی در خانه اش به اداره کاریابی
کد خبر: ۲۱۰۶۵
مراجعه می کند و بنا به گفته شاهدان در ساعت 30/6 صبح چند نفر از مراجعه کنندگان بر سر وسیله ای که ظاهرا دستگاه پخش سی .دی بوده با یکدیگر به مشاجره برمی خیزند که ناگهان امانوئل کنترل خود را از دست داده ، 2 تن از کارمندان و 3 نفر از جویندگان کار را با گلوله مورد هدف قرار می دهد و پا به فرار می گذارد.
پلیس با مراجعه به محل حادثه و اظهارات شاهدان مشخصات مظنون را به دست آورده که چند ساعت بعد او را در آپارتمانش دستگیر می کند.
وندول جانسون سخنگوی پلیس گفت آنها هنگام دستگیری مجبور شده اند برق ساختمان امانوئل را قطع کنند تا او را به دام بیندازند.
مردمی که مظنون را در اداره کاریابی دیده بودند اظهار کردند که وی از نظر روانی تعادل نداشته است .
یاکل جاکر که به عنوان کاریاب به اداره مراجعه کرده بود ، گفت پس از مشاجره قربانیان ، امانوئل را به طرف دیوار پرتاب کرده و ضمن توهین به وی جملات رکیکی به وی گفتند و او ناگهان با درآوردن اسلحه آنها را به گلوله بست.
بیلی فاکس 21 ساله به همراه پدر 61 ساله اش هر دو اهل هانستویل و نیز بنیامین فردگوسن 47 ساله و دیوید زیلر 46 ساله نیز در جلوی درب ورودی مردند.
نفر پنجم رایس هندرسون 46 ساله نیز که گلوله ای به پای وی اصابت کرده بود راهی بیمارستان شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها