جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت:خودروهای مدل 1356 به پائین که خودروهای فرسوده نیز به آنان اطلاق می شود تا اول آذر فرصت دارند به مراکز تعویض پلاک برای طرح تسجیل یا ثبت اطلاعات مراجعه کنند در غیر این صورت کارت سوخت آنان باطل خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۹۸۶۳

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرتیپ هادیانفر در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این که تاکنون از مجموع خودروهای فرسوده، فقط 7200 خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده اند افزود: مراجعه رانندگان خودروهای فرسوده، هیچ هزینه ای برای آنان در بر نخواهد داشت.

وی گفت: رانندگان این خودروها می توانند همراه با مدارک، به مراکز تعویض پلاک مراجعه تا بعد از بازدیدخودرو و ثبت اطلاعات آنان در کامپیوتر، برچسب طرح تسجیل دریافت کنند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: در طرح تعویض پلاک خودروهای بالای مدل 1356 که تا 16 مهر امسال فرصت داشتند و صاحبان این خودروها تا تاریخ اعلام شده برای تعویض پلاک اقدام نکردند کارت سوخت آنان ابطال شد.

سرتیپ هادیانفر با اشاره به این که در این زمینه کارت سوخت 400 هزار خودروی مدل 1356 به بالا باطل شد افزود: این رانندگان می توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و ارائه مدارک خودرو و معاینه فنی، برای تعویض پلاک اقدام کنند تا برای آنان مجددا کارت سوخت صادر شود.

وی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده تا پایان شهریور امسال، ده میلیون و 448 هزار خودرو در کشور وجود دارد که 9میلیون خودرو ( 87 درصد) دارای پلاک ملی و یک میلیون و 400 هزار خودرو (13 درصد باقی مانده) دارای پلاک قدیمی هستند.

سرتیپ هادیانفر افزود: از مجموع پلاک های تعویض نشده 86 درصد دارای پلاک قدیمی، 13 درصد پلاک لیزری و یک درصد پلاک دو زبانه ( فارسی و انگلیسی ) هستند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: همچنین کارت سوخت 950 هزار خودرو که در مراکز پستی باقی مانده بود و صاحبان آنان مراجعه نکرده بودند باطل شد که در چند ماه گذشته 200 هزار نفر از این افراد با مراجعه به مراکز پستی و دفاتر دولت الکترونیک، مجددا کارت سوخت المثنی درخواست کردند که دوباره فعال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها