تصویر کوتاه

تحلیل روزنامه رادیکال ترکیه‌ ازسفر ضرغامی ‌به این کشور

فارس: یک روزنامه چاپ ترکیه در شماره دیروز خود در تحلیلی درباره سفر اخیر رئیس رسانه ملی ایران به ترکیه نوشت: نزدیکی بین صدا‌ و سیمای ایران و ترکیه با سفر ضرغامی‌به آنکارا افزایش یافت. این روزنامه با اشاره به سفر عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیمای ایران در راس هیاتی به آنکارا به دعوت ابراهیم شاهین، رئیس سازمان رادیو و تلویزیون ترکیه نوشت که ضرغامی ‌پس از بازدید از استودیوهای سازمان رادیو و تلویزیون ترکیه «تی‌آرتی»، فعالیت‌های موجود در جهت نزدیکی بین تلویزیون‌های دو‌کشور را ارزیابی کرد.
کد خبر: ۲۰۹۴۳۲

گروه جدید «نمایش و فیلم» در شبکه 4

ایسنا: رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه 4 سیما ضمن اعلام خبر راه‌اندازی گروه جدید «نمایش و فیلم» به جای «ادب و هنر» در شبکه 4 سیما اعلام کرد: تله‌تئاترهای جدید خارجی به منظور پخش در این گروه خریداری شده است و در مرحله دوبله قرار دارند.وی همچنین از پخش چند تله تئاتر ایرانی  و تله فیلم جدید در این شبکه خبر  داد.

94 کشوردر جشنواره فیلم کوتاه تهران

فارس: 94 کشور جهان با ارسال حدود 2000 فیلم کوتاه از آثار فیلمسازان و سینماگران کشورشان متقاضی حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران هستند. هیاتی متشکل از: علیرضا شجاع نوری، علی اصغر فهیمی‌فر و اسدالله اعلایی کار ارزیابی و انتخاب آثار متقاضی از 94 کشور جهان را برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران برعهده دارند.

خبرهای جشنواره رویش

فارس: 27 فیلم انیمیشن به بخش مسابقه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش راه یافت. مجید مجیدی، رضا میرکریمی، مجتبی راعی، جمال شورجه و مهرداد اسکویی به‌عنوان اعضای هیات داوران، بخش اصلی چهارمین جشنواره رویش را که شامل فیلم‌های کوتاه مستند و داستانی است، مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند داد. این جشنواره 6 تا 9 آبان در مشهد مقدس به همت حوزه هنری برگزار خواهد شد.

«مروارید سرخ» راوی سقوط ایرباس ایرانی

مهر: بهروز سلطانی‌فر، انیمیشن سینمایی مروارید سرخ را با موضوع حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربر ایرانی کارگردانی می‌کند.

 این انیمیشن 70 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مرکز فرهنگی  هنری صبا تولید می‌شود و  تاکنون تولید 40 درصد این انیمیشن به پایان رسیده و قرار است برای سالگرد سقوط هواپیمای ایرباس آماده شود. فیلمنامه مروارید سرخ را محمدابراهیم سلطانی‌فر نوشته و علی حمیدی انیماتور، محمدمهدی مدرس و علی اخباری انیماتور شخصیت، علی‌اصغر قربانی طراح شخصیت و پدرام کریمی‌استوری‌بورد دیگر عوامل تولید این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها