گروه‌های مبارز فلسطینی و حزب‌الله لبنان با محکوم کردن تجاوز‌ات وحشیانه رژیم‌صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در منطقه‌ عکا و روستا‌های شمالی فلسطین این اقدامات را نماد توطئه‌ای‌ جهانی علیه فلسطینیان دانستند.
کد خبر: ۲۰۹۰۶۶
به گزارش روزنامه دارالخلیج ـ‌  چاپ امارات ـ‌  حزب‌الله لبنان با بیان این‌که این حملات با هماهنگی پلیس دشمن صورت گرفته است همبستگی خود را با فلسطینی‌ها در این درگیری‌ها اعلام داشت.

این جنبش سکوت اعراب و جامعه جهانی را در قبال پاکسازی نژادی و هتک حرمت مقدسات اسلامی محکوم کرد و از جهان عرب و اسلام خواست تا در کنار ملت فلسطین به دفاع از مقدسات اسلامی و اراضی آنها بپردازند.

گردان شهید ابوعلی مصطفی، شاخه‌ نظامی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین تهدید کرده در واکنش به حملات علیه اعراب در منطقه عکا قصد ترور آویگدور لیبرمن، رئیس حزب بیت‌نو که مهاجرت اعراب فلسطینی را خواستار شده است را دارد.

ابوجمال، سخنگوی گردان شهدای ابوعلی مصطفی دیروز در این رابطه گفت: هنوز ترور وزیران اسرائیلی به پایان نرسیده است و ما قادر به رویارویی با طرح‌های آنها هستیم.

اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر برکنارشده فلسطینی‌ها در زمینه‌ کنفرانس بیت‌المقدس که در دوحه، پایتخت قطر برگزار شد، گفت: جهان عرب و اسلام باید نسبت به توطئه چینی‌ها علیه بیت‌المقدس و جایگاه مقدس‌ آن هوشیار باشند.

وی از اعلام تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری به ارزش چهار میلیون دلار برای حمایت از طرح‌های مختلف شهر بیت‌المقدس تقدیر کرد و افزود: باید تمام کشور‌ها به منظور توقف شهرک سازی‌ها، یهودی سازی و حفاری‌ها در زیرمسجد الاقصی و بقیه مقدسات اسلامی وارد عمل شوند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها