سرهنگ محمود امینی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امسال بر اساس طرحی ویژه حقوق سربازان نظام وظیفه دو برابر می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۴۸۷

سرهنگ امینی در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه پلیس در گفتگو با فارس در اصفهان اظهار داشت: کمترین حقوق سربازان نظام وظیفه 70 هزار ریال و بالاترین آن 160 هزار ریال است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 36 هزار سرباز وظیفه در استان اصفهان در مقاطع مختلف تحصیلی مشمول خدمت شدند، افزود: امسال بر اساس طرح پیشنهادی و تصویب آن در مجلس ممکن است زمان خدمت نیروهای وظیفه از 20 به 18 ماه تغییر کند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به حق ادامه تحصیل نیروهای وظیفه‌ای که دانشجوی انصرافی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: این نیروها می‌توانند زمان خدمت وظیفه خود را تا پایان فارغ‌التحصیلی به تعویق اندازند.

وی اعتبار بخش نظام وظیفه استان اصفهان در سال گذشته را‌ یک میلیارد و 50 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این اعتبار بر اساس نیاز استان اختصاص یافته است.

امینی از کسب رتبه دوم کشوری استان اصفهان در بخش نظام وظیفه در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون ثبت نام سربازان نظام وظیفه در استان با همکاری پلیس + 10 به سرعت انجام می‌شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها