گروه ورزش: با لغو اردوی اسپانیا، پرسپولیس در شرایطی تمریناتش را از امروز در آکادمی ملی المپیک از سر خواهد گرفت که ضرورت اقتضا می‌کند افشین قطبی هر چه سریع‌تر خود را به تهران رسانده و بر تمرینات نظارت کند. بدیهی است تا قطبی شخصا بر سر تمرینات حاضر نباشد، آماده‌سازی سرخ‌ها نیم بند دنبال خواهد شد. برای همین بود که مسوولان باشگاه پس از لغو اردوی اسپانیا بلافاصله با سرمربی تیمشان تماس گرفته و خواهان حضور فوری او در تهران شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۹۶۴۱

مجید فرخزادی سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این‌باره  گفت: با شرایط موجود، قطبی باید در اولین فرصت به تیم ملحق شود تا تمرینات شکل کامل‌تری پیداکند و زمان بیش از این از دست نرود. در حال حاضر مشغول تدارک اردویی در کشور ترکیه هستیم که در صورت فراهم نشدن چنین امکانی، مجبور خواهیم شد اردویی را در داخل کشور تدارک ببینیم.

مصطفوی: یک مهاجم خوب خارجی جذب می‌کنیم

همان‌طور که می‌دانید و به دفعات نیز از سوی مسوولان پرسپولیس و بویژه افشین قطبی شنیده‌اید، این تیم امسال برای کسب جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا بسته شده است و با این رویکرد نیز بوده که آنان در فصل نقل و انتقال بازیکنان، حساب شده دست به یارگیری زده‌اند تا از هر حیث برای مبارزه در سه جبهه پیش رو آماده باشند. حضور چندین بازیکن خوب و هم  سطح در پست‌های مختلف جذب شده‌اند تا سرخ‌های پایتخت دغدغه‌ای به ذهن راه نداده و از پیش حساب احتمالات را کرده باشند. برای همین نیز با آسیب دیدگی محسن خلیلی-گلزن اول تیم - پرسپولیسی‌ها تا حدود زیادی از این بابت احساس خطر کرده و به تکاپو افتاده‌اند تا با جذب یک گزینه خوب به دغدغه‌هایشان پایان دهند. داریوش مصطفوی مدیرعامل پرسپولیس در این زمینه به «جام‌جم» گفت: از روزی که بحث حضور عماد رضا منتفی شد، پرونده جذب یک مهاجم خوب خارجی دیگر را نیز مفتوح نگه داشتیم تا با توجه به نیازهای تیمی از بابت خط حمله دغدغه‌ای نداشته باشیم. هر چند ما نیکبخت‌واحدی را نیز داریم که می‌تواند همچون فصل قبل در خط آتش تیم موثر ظاهر شود، اما با توافقاتی که با یک مهاجم خوب خارجی داشته‌ایم بزودی وی را جذب خواهیم کرد تا با آسودگی بیشتری کارمان را دنبال کرده و در عین حال به خلیلی این فرصت را بدهیم که با پشت سر گذاشتن دوران درمان و نقاهت آماده حضوری دوباره در میدان شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز راجع به وضعیت محسن خلیلی چنین گفت: وی قرار است بزودی در کلینیک تخصصی باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان معاینه و درمان شود؛ البته باشگاه پرسپولیس در صورت تعلل مسوولان تیم ملی در این ارتباط، نماینده‌ای را از طرف باشگاه برای پیگیری این مساله می‌فرستد.

فرخزادی در گفتگو با ایسنا با تکذیب مصدومیت خلیلی پیش از حضور در اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: در این‌باره تنها باید توجه داشته باشیم که این اتفاق در اردوی تیم ملی برای محسن خلیلی افتاده است؛ مصدومیت این بازیکن به مرور صورت نگرفته؛ چرا که زرینه (پزشک تیم فوتبال پرسپولیس) کارش را خوب بلد است و پیش از رفتن خلیلی به اردوی تیم ملی، هیچ گزارشی از شدت این مصدومیت به ما نداده است. همچنین باشگاه پرسپولیس پیش از شروع مسابقات لیگ، تست‌های پزشکی‌ دقیقی را از تمامی بازیکنان تیم به عمل خواهد آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها