پرونده «کارآگاه علوی 2» در مرحله فنی بسته می‌شود

گروه رسانه: سریال «کارآگاه علوی 2» به کارگردانی حسن هدایت و تهیه‌کنندگی حمیدرضا یراقچیان در مرکز سیما فیلم به مرحله تدوین و موسیقی رسید. تصویر برداری «کارآگاه علوی 2» چندی قبل به پایان رسید و کاوه ایمانی که تدوین این سریال را همزمان با تولید شروع کرده بود، اکنون در حال تکمیل تدوین هر قسمت است. بنابر اعلام تهیه‌کننده این سریال، امور فنی طی 4 ماه آینده به پایان می‌رسد و احتمالا «کارآگاه علوی 2» پاییز سال جاری روانه آنتن می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۵۹۷
یراقچیان، تهیه‌کننده و آهنگساز سریال «کارآگاه علوی 2» در خصوص انجام امور فنی آن اظهار کرد: در کنار تدوین، کار جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در حال انجام است.

وی در خصوص موسیقی نیز گفت: موسیقی نوشته شده و از هفته آینده ضبط آن را شروع خواهیم کرد. موسیقی این سریال تلفیقی از سازهای ارکستری و موسیقی نواحی است.

یراقچیان در این خصوص گفت: داستان سریال در چند نقطه کشور مانند شمال و جنوب (بوشهر) اتفاق می‌افتد؛ بنابراین در فضاسازی از موسیقی آن نواحی استفاده خواهیم کرد.

شایان ذکر است، حمیدرضا یراقچیان در این سریال مسوولیت تهیه‌کنندگی و آهنگسازی «کارآگاه علوی 2» را برعهده دارد. یراقچیان با تجربه سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی و ساخت موسیقی برای آثار سینمایی و تلویزیونی، این بار قصد دارد برای سریالی آهنگسازی کند که خودش تهیه‌کننده آن است. در کنار وی، مهرداد پازوکی نیز برای آهنگسازی حضور دارد. یراقچیان در خصوص همکاری مشترک در زمینه آهنگسازی در این سریال اظهار کرد: برای افزایش سطح کیفی و بهتر شدن این اثر از دوست و همکار خوبم  پازوکی دعوت به همکاری کردم.
سریال «کارآگاه علوی 2» وقایعی را بین سال‌های 1320 تا 1330 روایت می‌کند.

داستان‌های این مجموعه در چند اپیزود به تصویر کشیده شده است: شروع دوباره، پی‌جویی یک جنایت، جواهرات گمشده، جنایت درخیابان پاستور، نامه‌ای به شاه، ترکمن‌ها، ماجرای لیستر، قتل در چاپخانه، پنج گلوله برای شاه، جنایت در تماشاخانه، قتل نخست وزیر و فرار.

در این مجموعه، بازیگران بسیاری ایفای نقش کرده‌اند که از  میان آنان می‌توان به احمد نجفی، یوسف مرادیان، محمدرضا عباسی‌نژاد، ولی اویسی، مصطفی‌راد، تورج نصر، حسن کاخی، محمد ساربان و جمعی دیگر اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها