تبریز - خبرنگار جام‌جم: هم زمان با میلاد اسوه عشق و عدالت حضرت علی علیه‌السلام فرزندان شاهد هشت سال دوران دفاع مقدس تبریز برای تجدید میثاق دوباره با پدران آسمانی خود و تبریک این روز فرخنده در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گردهم آمدند. در این جمع معنوی که همسران، پدران و مادران شهدا نیز حضور داشتند فرزندان و بازماندگان سال‌های عشق و حماسه با نوشتن نامه‌ای به پدران خود، یاد و نام آنها را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.
کد خبر: ۱۸۹۲۴۰
حجت‌الاسلام نظری استاد حوزه و دانشگاه در این جمع با اشاره به این که طبق آیات و آحادیث کشته شدگان درراه خداوند زنده و از خوان الهی بهره‌مند هستند، گفت: خداوند، جانشین شهدا در هر منزل و جایگاهی است.

وی قلم فرزندان شاهد را اسلحه پدرانشان ذکر کرد و گفت: فرزندان شاهد با این اسلحه خود باید اندیشه، تفکر و راه با سعادت پدران خود را به قلب جامعه تزریق کنند.

نظری با تاکید براین نکته که باید شجره طیبه ابن الشهید در کشور جایگاه واقعی خود را پیدا کند، گفت: باید فرزندان، نوه‌ها و نبیره‌های شهدا نیز مانند طایفه سادات در کشور ارج و قرب واقعی خود را پیدا کنند و از این که منتسب به خانواده‌های شهدا هستند احساس فخر و افتخار کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تبریز پیام گردهمایی فرزندان شاهد را اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد علاوه بر اطاعت مطلق از رهبری این پیام را نیز به افراد فریب خورده می‌دهند که ما نسل همان مردانی هستیم که با نثار خون خویش آزادی این سرزمین را رقم زدند و اگر دوباره دشمن حماقت کرده و حرکت ناسنجیده‌ای انجام دهد، ما نیز مانند پدران خود جواب قاطعی به دشمنان اسلام و کشور خواهیم داد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها