جام‌جم: حسین‌ رضازاده قوی‌ترین مرد جهان در صورت کسب سومین مدال طلای المپیک، یک دستگاه آپارتمان به عنوان پاداش از شهرداری تهران دریافت خواهد کرد. این هم از شارژ روحی حسین رضازاده تا این قهرمان، نوبرانه پاداش‌های در راه را گرفته باشد.
کد خبر: ۱۸۷۶۴۵


ادامه تمرینات وزنه‌برداری در تهران‌

جام‌جم: با تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری و به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، ملی‌پوشان این رشته به جای بابلسر، در تهران ادامه تمرینات خود را برای حضور در المپیک پی خواهند گرفت. طبق اعلام مسعود قاسمی، سرپرست فنی تیم‌های ملی، گرمای هوای بابلسر بیش از حد تصور کادر فنی است و سالنی که برای برپایی اردو در این شهر در نظر گرفته شده بود، تهویه مطبوع و کولر ندارد.

اضافه شدن امیری به مسافران لهستان‌

جام‌جم: با اضافه شدن سعید امیری، قهرمان جام تختی در وزن 96 کیلوگرم، ترکیب سه نفره تیم ملی کشتی آزاد صبح دیروز راهی جام زیلکوفسکی  لهستان شد. این رقابت‌ها طی امروز و فردا برگزار می‌شود و عباس دباغی و سعید ابراهیمی دیگر اعضای تیم اعزامی را تشکیل می دهند.

تمرینات ویژه ساعی و نادریان در ساحل کیش‌

جام‌جم: تیم ملی تکواندوی ایران در راه حضور در المپیک از 31تیر ماه و به مدت 3 روز در کیش اردو خواهد زد. رضا مهماندوست، سرمربی تیم ملی در این باره گفت: در این اردو تمرینات ویژه‌ای را در کنار ساحل و داخل سالن پیش‌بینی و اجرا خواهیم کرد. علاوه برهادی ساعی و رضا نادریان (دو ملی‌پوش المپیکی) رفیعی، عبدالرضایی، عسکری و رجایی نیز به عنوان 4 حریف تمرینی عازم کیش می‌شوند.

امیدواری جودو به کسب دو مدال‌

ایسنا: عبدالجلیل رضوی، رئیس فدراسیون جودو ابراز امیدواری کرد که تیم ملی جودوی ایران در المپیک پکن صاحب یک یا دو مدال از این بازی‌ها شود. او گفت: در سه ماه گذشته 9اعزام برون مرزی برای جودو انجام شده که بی‌سابقه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها