بازدید معاون اول رئیس قوه قضاییه از «جام‌جم»

گروه جامعه: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، معاون اول رئیس قوه قضاییه در دومین روز از هفته قوه قضاییه، عصر دیروز از روزنامه جام‌جم بازدید کرد و با حضور در بخش‌های مختلف از نزدیک با فعالیت‌های روزنامه آشنا شد. حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار با مدیرمسوول روزنامه جام‌جم بر نقش مطبوعات و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قوه قضاییه تاکید کرد و نقش روزنامه جام‌جم را به دلیل ارتباط با رسانه ملی، بسیار تاثیرگذار دانست.
کد خبر: ۱۸۳۶۳۷

در این دیدار، بیژن مقدم، مدیرمسوول روزنامه جام‌جم نیز در سخنانی، خواستار برقراری تعامل تعریف شده میان قوه قضاییه و رسانه‌ها و انسجام در اطلاع‌رسانی قوه قضاییه شد.

مدیرمسوول «جام‌جم» همچنین بر آمادگی این روزنامه برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دستگاه قضایی متناسب با جایگاه و شان حرفه‌ای این روزنامه در نقد عملکرد دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: مناسب است که فعالیت‌های قوه قضاییه از طریق ارتباط مناسب مسوولان دستگاه قضایی با رسانه‌ها منعکس شود و روزنامه جام‌جم همواره از اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قضایی همراه با نقدهای منصفانه و دلسوزانه نسبت به عملکرد قوه قضاییه استقبال می‌کند.

در ادامه معاون اول قوه قضاییه از تحریریه روزنامه جام‌جم دیدار کرد و از نزدیک با خبرنگاران این روزنامه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حوادث به گفتگو پرداخت.

سیدابراهیم رئیسی، از بخش‌های فنی جام‌جم نیز دیدن کرد.در این دیدار که بیش از 3 ساعت طول کشید، معاون اول رئیس قوه قضاییه در گفتگویی اختصاصی به پرسش‌های خبرنگار جام‌جم پاسخ گفت. مشروح این گفتگو بزودی منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها