نماینده اقلیت یهودیان ایران:

یهودیان ایران ارتباطی با اسرائیل ندارند

نماینده اقلیت یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاستهای غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکیدکرد: یهودیان ایران هرگز سالروز شصتمین سال تاسیس اسرائیل را جشن نخواهند گرفت.
کد خبر: ۱۷۳۳۲۰

به گزارش مهر ، سیامک مورصادق با بیان اینکه اسرائیل مردم بیگناه فلسطین را قتل و عام می کند، به رویترز گفت : ما کاملا با سیاستهای اسرائیل مخالف هستیم.

سیامک مورصادق که نماینده منتخب اقلیت یهودیان ایران درمجلس شورای اسلامی و یکی از رهبران این اقلیت درایران به شمار می رود، درادامه سخنان خود اظهار داشت: برگزاری جشن شصتمین سال تاسیس اسرائیل به ما ارتباطی ندارد؛ ما ایرانی هستیم و هیچ رابطه ای با اسرائیل نداریم.

وی درادامه خاطرنشان کرد: یهودیان در ایران از آزادی دینی و مذهبی و از دیگر حقوقشان برخوردارند و یهودیان درایران با مشکل خاصی روبرو نیستند.

نماینده اقلیت یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی درادامه از سیاستهای اسرائیل در قبال فلسطینی ها به ویژه در نوارغزه انتقاد کرد و گفت : این سیاستها نشان دهنده رفتارغیرانسانی اسرائیلی ها است آنان مردم بیگناه را به خاک و خون می کشند.

24 و 25 اردیبهشت هر سال را روز "نکبت" می گویند که در آن روز رژیمی به نام رژیم صهیونیستی با کمک عوامل و نیروهای خارجی در سرزمینهای اشغالی تاسیس شد.

پانزدهم ماه می 1948 میلادی رژیم صهیونیستی پس از خروج نیروهای انگلیسی از فلسطین و اشغال کامل سرزمین مردم مسلمان و مظلوم این کشور موجودیت نامشروع خود را به جهان اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها