گروه حوادث: بار دیگر دوستی خیابانی حادثه آفرید و دختر 14 ساله‌ای که در خیابان با یک نوجوان آشنا شده بود، از سوی وی و 2 نفر از همدستانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت. دخترک با گونه استخوانی وقتی مقابل بازپرس دادسرای ناحیه 21 قرار گرفت، با بغضی که آزارش می‌داد ‌عنوان کرد، پس از آن که به دور از چشم خانواده‌اش در مسیر مدرسه با یک نوجوان 17 ساله آشنا شده، به دعوت وی به یک خانه رفته که در این محل از سوی نوجوان 17 ساله و 2 نفر از دوستانش که در این خانه مخفی شده بودند، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۷۲۶۶۲

به دنبال این شکایت، دستور قضایی صادر و پرونده برای دستگیری متهمان به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.
در تحقیقات مقدماتی مشخص شد متهمان پس از آزار دختر 14 ساله او را تهدید کرده‌اند در صورتی که علیه آنها شکایت کند، از وی انتقام خواهند گرفت.

با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند هر سه متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر و تحقیق از آنها را در پلیس آگاهی آغاز کنند. با اعتراف هرسه  متهم به فریب دختر 14 ساله و تجاوز به عنف، دستور قضایی در خصوص ادامه تحقیق از متهمان آغاز شده است.

یک نکته مهم‌

موضوع آزار و اذیت جنسی متاسفانه از چندی پیش روند صعودی به خود گرفته و با وجود دستگیری افرادی که مرتکب چنین جرایمی می‌شوند، مجازات مربوط به آنها به جامعه اعلام نمی‌شود.

بی‌توجهی خانواده‌ها نسبت به ارتباط مناسب با فرزندان و ارائه نکردن آموزش‌های مناسب به آنها، خود بسترساز چنین جرایمی از سوی افراد مجرم است.

بدیهی است برقراری ارتباط صمیمی میان والدین و فرزندان و در نتیجه انتقال مسائل خارج از خانه و مطرح کردن آن از سوی فرزندان، می‌تواند خانواده‌ها را در اتخاذ تصمیم مطلوب یاری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها