هنرمندان، سفر رهبر معظم انقلاب را مستندسازی می‌کنند

در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس از هنرمندان برای ارائه آثار مختلف فرهنگی و هنری مربوط به سفر ایشان برای برپایی «جشنواره بزرگ فرهنگی - هنری ماه اردیبهشت» دعوت به عمل آمد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام این خبر گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های فیلم کوتاه، نماهنگ، خوشنویسی، شعر نو و کلاسیک، قطعه‌های ادبی، خاطره‌نویسی، دلنوشته، نامه، عکس، گرافیک، پوستر و ... به دبیرخانه جشنواره بزرگ فرهنگی هنری ماه اردیبهشت واقع در شیراز، مجموعه فرهنگی هنری حافظ ویا آثار نوشتاری را به آدرس اینترنتی www.farsculture.gov.ir ارسال نمایند.
کد خبر: ۱۷۲۰۹۹

طبیعی اظهار کرد: در بخش مطبوعات آثار شامل تیتر، خبر، عکس خبری، مقاله و سرمقاله، داستان و ویژه نامه و در بخش خبرگزاری‌ها نیز شامل خبر، گزارش، عکس خبری و پوشش اخبار خواهد بود. وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار 5 خرداد 87 است و کار بازبینی آثار 25 خرداد‌ انجام خواهد شد و نتایج نهایی و اسامی آثار و نفرات برتر در 4 تیر امسال و همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: موضوع تمام آثار باید حتما مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب به فارس باشد که‌ در پایان از آثار برتر در نگارش کتاب سفر نیز استفاده خواهیم کرد.به گفته طبیعی به ‌میمنت سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس، این جشنواره  با هدف ثبت لحظات حضور ایشان با همکاری‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری فارس، سازمان ملی جوانان فارس، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها