به گزارش واحد مرکزی خبر، بنیاد جهانی تحقیقات سرطان در گزارش تازهای اعلام کرده است، دوسوم زنان در جهان از ارتباط میان تغذیه نوزادان با شیر مادر و کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه بیاطلاع هستند که باید در این خصوص برنامهریزی کرد.
پژوهشگران اطلاعات زیادی درباره فواید تغذیه با شیر مادر به دست آوردهاند. سرطان سینه تنها در انگلیس هر سال 45 هزار زن را مبتلا میکند.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد