گروه رسانه: اکبر و احسان، پسران نوروز بیگ هستند که از زندگی عشایری خسته شده‌اند و قصد دارند هر چه زودتر به این نوع زندگی پایان دهند. آنچه خواندید خلاصه سریال واپسین کوچ است که پخش آن از یکشنبه هفته آینده از شبکه 2 سیما آغاز می‌شود. این سریال را در 8 قسمت غلامرضا صباحی‌زاده در مرکز اردبیل تهیه و کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون رامبد شکرآبی، زهره حمیدی، بهمن خلایقی و اکبر آهنگر در آن بازی می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۰۳۴۳

پخش سریال واپسین کوچ از هفته آینده با به پایان رسیدن سریال به خاطر من آغاز می‌شود، بینندگان این سریال می‌توانند با دیدن پلان‌های زیبا از ارتفاعات سبلان به تماشای زندگی عشایری بپردازند که آداب خاص خود را در زندگی دارند و به سنت‌های خود پایبند هستند به همین دلیل سال‌هاست که توانسته‌اند تابستان و زمستان را با ییلاق و قشلاق سپری کنند.

در اولین قسمت سریال واپسین کوچ با اکبر و احسان، پسران نوروز بیگ آشنا می‌شویم که اکبر، پسر بزرگ خانواده بی‌اجازه به شهر رفته و نامزدش مارال که دختر حاج احمد است را بلاتکلیف گذاشته. اکبر در شهر از ناحیه دست مجروح شده و بعد از 9 ماه به ایل خود بر‌می‌گردد، اما او سنت‌شکنی کرده و این رفتار او می‌تواند باعث هرج و مرج در ایل شود، بنابراین او باید تاوان این گستاخی خود را بپردازد. پخش سریال جاده در دست تعمیر ساخته حسین تبریزی هم از پنجشنبه هفته آینده از شبکه 2 سیما آغاز می‌شود. در این سریال بازیگرانی چون بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، ابوالفضل پورعرب، رضا توکلی، مریم امیرجلالی، کیومرث ملک‌مطیعی، کیانوش گرامی، لاله صبوری، سحر زکریا، زهره صفوی و... ایفای نقش می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها