معاون وزیر ارشاد:

همه چیز برای نمایشگاه کتاب آماده است‌

گروه فرهنگ و هنر: رئیس بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه پربارتر بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای بزرگ تهران از سوی مسوولان نمایشگاه صورت گرفته است. محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با ستاد خبری این نمایشگاه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باتوجه به همیاری و مشارکت بسیاری از نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در برگزاری نمایشگاه کتاب سال گذشته که الگوی خوبی برای نمایشگاه بیست و یکم است و همچنین اتخاذ راهکارها و تصمیمات مناسب جهت رفع نقاط ضعف سال گذشته امیدواریم نمایشگاهی در شاِن مردم شریف کشورمان برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۶۵۳۹۹
وی افزود: بلافاصله بعد از اتمام بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاستگذاری تعیین شدند و این شورا با تشکیل جلسات منظم و مداوم به بررسی نقاط قوت و ضعف نمایشگاه گذشته پرداخت و برنامه‌ریزی‌هایی را در جهت افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه بیست و یکم پیش‌بینی کرد. به ‌طور مثال در نمایشگاه بیست و یکم مراجعین به نمایشگاه با افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی و خدمات عمومی از سوی نمایشگاه روبه‌رو خواهند بود. همچنین با توجه به تجربه موفق سال گذشته، امسال نیز شاهد همکاری گسترده تشکل‌های تخصصی نشر در برگزاری نمایشگاه هستیم که در اصل، خود آنها صاحبان اصلی آن به شمار می‌روند.

پرویز افزود: تمهیداتی از قبیل ارائه بن کتاب با تخفیف به نهادهای متقاضی و نصب کارتخوان در غرفه‌های نمایشگاه جهت سهولت در خرید کتاب با تخفیف پیش‌بینی شده است. بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت سال 1387 در مصلای تهران برگزار می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها