عسکراولادی:

همه منتخبین مردم را اصولگرای واقعی می‌دانیم‌

گروه سیاسی: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این ‌که 2 جریان اصولگرای اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلب اصولگرا در انتخابات با هم رقابت کردند، گفت: همه منتخبین مردم را اصولگرای واقعی می‌دانیم. حبیب‌الله عسکراولادی، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: بحمدالله مردم پیروز واقعی انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند و بازنده اصلی و واقعی این انتخابات با مدد خداوند، امریکا بود.
کد خبر: ۱۶۵۳۳۷
وی افزود: همه کسانی که در این انتخابات شرکت کردند اعم از ملت ایران، گروه‌ها و احزاب سیاسی و نیز کسانی که خود را در معرض داوری مردم به عنوان کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم قرار دادند در این انتخابات پیروز شدند حتی کسانی که به دلایلی به مجلس راه نیافتند.

عسکراولادی تصریح کرد: پیروزی جریان اصولگرایی در این انتخابات امری قطعی است. در مجموع 2 جریان اصلی در این انتخابات با هم رقابت کردند؛ اصولگرایان اصلاح طلب و اصلاح‌طلبان اصولگرا. از این‌رو به عقیده بنده اقلیت و اکثریت مجلس هشتم هر دو به قرائت رهبر معظم انقلاب اصولگرا هستند و ما آنها را نمایندگان واقعی ملت می‌دانیم.

عسکراولادی در ادامه بیان کرد: تنها کسانی که انتخابات را تحریم کردند، امریکا و دشمنان نظام و اسلام بودند. آنها هم با دموکراسی واقعی در ایران مخالفند و هم می‌خواهند یک حکومت وابسته مثل حکومت شاه در ایران قبل از انقلاب حاکم باشد تا آنها منابع حیاتی ما را غارت کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این‌ که نمایندگان مجلس هشتم باید به عهد و پیمان خود با مردم که در جریان تبلیغات انتخابات در نشست‌های حضوری با مردم مطرح کردند، پایبند باشند، گفت: آنها باید از اسلام، قانون اساسی و نظام و خط مبارک امام و آهنگ ولایت فقیه و رهبری زمان صیانت کنند و در برابر زیاده‌خواهی‌های جهانخوارانی بایستند که مانع پیشرفت و ترقی کشور هستند.

عسکراولادی با بیان این ‌که جبهه متحد اصولگرایان برنامه‌های خود را در جریان تبلیغات انتخاباتی به مردم ارائه نمود، اظهار کرد: این جبهه مهم‌ترین ماموریت خود را سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور، مقابله با تحریم‌ها و پاسخ دادن به مطالبات معیشتی مردم و رسیدگی به وضع محرومان و مستضعفان تعریف کرده‌و طبیعی است از هم‌اکنون به فکر این است که به این قول خود وفا کند. ما از آنها می‌خواهیم در این مورد اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: طبیعی است جبهه متحد اصولگرایان همان‌طور که قبلا در انتخابات، انسجام خود را حفظ کرده‌، پس از انتخابات هم برای شکل‌گیری یک فراکسیون قوی در مجلس هشتم در ادامه کار خود، تلاش خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها